yatacak yer yok kuzeninle yat

0592 211 7007   HEMEN ARAYIN EN ATESLI SEKSI EROTIK HIKAYELERI KIZLARIN KENDI SESINDEN ATESLI BIR SEKILDE DINLEYIN DURMA HEMEN ARA!!0592 211 7007

slm ben izmirden osman benim hikayem de söyle kuzenlerimin cesmede yazlıga gittik o gun diğer dayımlar ve teyzemlerde geldi cok kalabalıktık bütün yakın akrabalarımız oradaydı bizimkiler hepsi alkollüydü geriye dönemedik ve herkes o gece orada kalacaktı. yatacak yerin kısıtlı oldugundan ben ise kuzenim selimin yatagında beraber yatacaktım ve gece oldu herkes yattı biz birer sigara daha içip yattık hemen. aradan bir saat gecti ama ben bir türlü uyuyamıyordum selim de uyumuoomus ama ben onu uyuoo die bilirdum o da beni. uyumaya calışırken birden eli kalcama geldi bende uyuyordur die bişi demedim sonra oksamaya başladı benimde cok hoşuma gitmeye başladıı buu bende yavas yavas onun penisini oksuoodun ve bu onu baştan cıkarmaya yetti birden beni yüz üstü yatırdı ve kuru ve acayip kalıp olan penisini göt deliğime dayadıı birden yüklendi ve ben cıldırmak üzereydim acı ve zevk ikisi bir aradaydıı resmen ama mükkemeldi ben sonra dönüp rahat kaysın die penisini yalamaya başladım ve agzıma boşaldı 1 posta yeter mi die sordum hatır dedi ve o daracık göt deliğime kalın penisini tamamiyle soktu cok zevkliydi bana 1,2,3 posta kadar attı selimin yaşı 18 benim ise 17 beni güselce siktikten sona kalcalarımı yalarken teyzemin oylu uyanmış geldi ve bizi o halde gördü biz cok korkmuş ve utanmıştık kii oda hani bana diyene kadar tekrar yakalan mamak için sahile indik ve dayımın oglu selim ile teyzemin oglu hasan beni mükemmel sikti artık hemen hemen hergün beni sikiolar gögüslerim bile sarkmaya başladı daracık göt deliğim artık bi cukura dönüştü ama bence hala mükemmel :D:D

BEN BANU DULUM YAS 28 HEMEN ARA 00372 707 4020

0592 211 7007   HEMEN ARAYIN EN ATESLI SEKSI EROTIK HIKAYELERI KIZLARIN KENDI SESINDEN ATESLI BIR SEKILDE DINLEYIN DURMA HEMEN ARA!!0592 211 7007

Etiketler:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About alosohbetnumaralari

alo sohbet hatlari