Arşiv | Yengem Seks Hikayeleri RSS for this section

Yendem Birtanem

0044 560 183 6424  ben buse  telefonda ateslı sekse hazırmısın o halde hemen ara evde yalnızım beklıyorum ev telefonundan aramak ıcın 0035 567 880 3020  hemen ara

Merhabalar, ben istanbuldan bedri. 7 senedir istanbulda yaşıyor. 20 yaşında delikanlı,yakışıklı bir gencim. Başımdan geçen olay benimle esra yengem arasında. Esra yengem evli 1 çocuklu bir ev kadını. Yüzü oldukça güzel ve götü de çok büyük. Onun her götünü görüşümde sikim havaya dikilir. Fakat aramızda bu konuda birşeyler geçmemiştir. Bir gün yengemlere misafirliğe gittik. Annemlerle sohbet muhabbet devam ediyordu. Ben

ise bilgisayarın bulunduğu odaya geçtim. Saat biraz geçtiği için yengemin oğlu (9 yaşında) uyumuştu.Ben de fırsat bu fırsat canım da sıkıldığından dolayı bilgisayardan porno sitelere girmeye başladım. Yavaş yavaş azmaya başladım ve pantolonumun altından sikimi ellemeye başladım. O kadar dalmıştım .

ki yengemin odaya girdiğini farketmedim. Oğlunun uyuyuyup uyumadığını kontrol etmek için yan odaya giderken bu odada kim var diye bakiyim demiş.İçeri girdiği anda benim elim alette idi. beni o halde gördü. Hiçbirşey demedi, biraz sırıttı. Beni o şekilde görmeyi hiç düşünmemişti herhalde. Tam çıkacakken kapıdan kapıyı kapattım, lütfen kimseye söyleme dedim. .

Niye utanıyormusun dedi, lütfen dedim. Peki dedi o zaman perşembe

günü şu saatte gel, evde kimse olmaz dedi. Beynimden vurulmuşa dönmüştüm, ne diyeceğimi bilmiyordum, kısaca tamam dedim. Perşembe günü söylediği saatte kapıyı çaldım beni karşıladı. Hoşgeldin sapık dedi.altında tanga, üstünde ise sütyen vardı sadece. girer girmez dudaklarına yapıştım, adeta sömürüyordum. Yavaş yavaş beni soymaya başladı ve bende onu soymaya başladım.sütyenini çıkarır çıkarmaz göğüslerini emmeye başladım, hafif hafif inlemeye başladı. Sonra

donunu çıkarır çıkarmaz o mükemmel amını gördüm. Hemen koltuğa yatırdım ve yalamaya başladım. 69 pozisyonunu aldık. O da benimkini yalıyordu. İnanılmaz bi şekilde boşaldım. O ise inlemeye devam ediyordu.Sonra bacaklarını .

aralayıp amına girmeye başladım, dayın beni hep sikiyor onun için

rahat girersin dedi, gerçekten de şak diye girdim. bi ileri bi geri sikiyordum, 5 dakika böyle sürdü, vee 2 mizde

orgazm olup boşaldık. Sonra oturdum koltuğa gel otur dedim, kucağıma oturdu ve zıplamaya başladı, ben de o sırada göğüslerini elliyordum. bir kez daha boşaldık. Sonra duş aldım ve eve döndüm, yengem haftaya yine gel dedi, bende tamam deyip dudağına bi öpücük

Yengemle Geçen Müthiş Gecemiz

0044 560 183 6424  ben buse  telefonda ateslı sekse hazırmısın o halde hemen ara evde yalnızım beklıyorum ev telefonundan aramak ıcın 0035 567 880 3020  hemen ara

Ben 16 yaşında bir gencim. Size şimdi anlatacağım olay dün akşam başımdan geçti. Annemler bir süre için şehir dışına gittiler beni de evde tek bırakmamak için yengemden rica ettiler yengemde kabul etti ve bize geldi. Yengemi size şöyle tarif edeyim 1. 65 Boyunde 70 55 70 gibi bir ölcüsü var. .

Saçları kumral kahverengi gözlü. Herneyse anlıyacağınız tam vurmalık bir kişi dir dün yengem bize geldi amcamda geç geleceğini vede onu beklememizi söledi. Bizde yemeğimizi yedik vede konuşmaya başladık. Bir süre

sonra enim kız arkadaşım olup olmadığına geldi. Bende doğal olarak yok dedim. Bu arada yengemi ilk gördüğüm günden beri sikmek istiyordum. O günde kafama koymuştum. Mutlaka sikecektim artık takatim kalmamıştı. Herneyse ben ona şunu sordum kadınlar nelerden hoşlanır. Bana verdiği

cevap aslında normaldi fakat bana acaip tahrik edici gelmişti. Sonra vakit ilerledi vede yengem yatmak için hazırlanıyordu hemen yatacağı odanın kapı deilğine gittim osırada oda üstünü giyiniyormuş. Çırıılçıplaktı o göğüsleri ortalıkta ölece duruyordu. Ama beni asıl sertleştiren şey amının traşlı

vede çok güzel durmasıydı. Ben sikimi çıkardım vede otuz bir çekmeye başladım. O ara zaten batlamışım birkere. Sonra ben ordan

çelikdim geceliğiyle dışarıya çıktı ben bir anda dünyadaki en güzel şeyi gördüğümü sandım tabi bende penye pijama olduğu için yarrağım

hemen kaltı vede pijama birazda küçüktü başı bana fark ettirmeden gözükmeye başlamış. Yengemin gözü yarrağıma takılmıştı. Sonra biraz daha oturduk bu arada yengemin oturuşundan dolayı acaip frikik veryordu o muhteşem amcığı bana gelde beni sik diyordu. Ben iyicene tahrik olmuştum

bir anda ikimizdde aya kalktık ben tuvalete o da mutfağa geri gelirken kapıda karşılaştık vede içeri beraber girmek gibi birzorunluluk

doğdu. Ben geçerken götüne hem elimi yanlışlıkla çarpmış gibi yaptım hemde sikimi dayadım. Sikim götünün arasına oturdu. Sonra yatmağa gittik ben rahat dururmuyum hiç onun odasını gözetliyordum. Baktığımda çok şaşırdım. Yengemin eli bacak arasında gidip gidip geliyordu. Ben gene sikimi .

çıkarıp 31 çekiyordum o sırada kapıya dayanınca bir anda içeri düştüm ölece sikim açıkta içerdeydim yengem çok şaşırmış gibiydi benim

kinin bu kadar büyük olduğunu bilmiyormuş. Hemen yanına çağırdı işte burda olaylar başladı o benim sikiimi yalıyor bense onun göğüslerini emiyor ısırıyordum. Bir anda 69 pozisyonun daydık. Sanki ilk defa yapıyormuş gibiydik ikimizde. Onun o güzel amcığını bir pompa gibi

emiyordum. Bir süre sonra beni yatağa yatğa yatırdı ve sikimin üstüne oturdu o an öleceğimi sndım çok güzeldi anlatamayacağım kadar güzel bir duyguydu sonra üstümde zıplamaya başladı. Sik beni sik beni diye inliyordu onu birkaç defa boşalttım sonra bende boşaldım.

Sonra beline bir yastık yerleştirdim. göt deliğine biraz krem sürdüm parmağımla biraz kurcaladım. Artık yengem sik beni sik beni diye yalvartıyordum. En sonunda daha fazla dayanamadım vede yarrağımı yengemin götüne dayadım ve yavaş ça içer girdim. Yengem bir çığlık attıki sormayın ben bir an ölecek sandım. Her neyse yengemi götünden bir kaçkez boşalttım. Sonra boşalacağım sırda da çıkardım ve yeniden ağına ver dim aynı orospu karılar gibi yaladı ve bütün döllerimi yuttu. Benimki bir kere daha dikeldi bende değerlendirmek gerek

dedim yengemi yüz üstü çevirdim vede onun hali kalmamıştı o amcığına tekrar girdim. Bu sefer yengem acı acı inliyordu. Herneyse .

zaten amcam gelmedi bizde sabah kadar seviştik. O hala arkamda uyuyor ben de hem onun göğüslerine bakıyor ve de otuzbir

çekiyom hemde bunu size yazıyorum. Gönderen: yengeci

Dayımın Karısını Yani Yengemi Siktim

Ben almanyadan yaziyorum yaz gunuydu. Izinden gelmistik o zaman ben daha 17 yasindaydim bizim arabada yer olmadigi icin ben dayimin arabasindaydim. Yengem guzel kadindi. Onda hep gozum vardi ben onlara gittigim zaman onu icimden hep sikmek gelirdi onunda gozleri istiyordu

sanki ama hic is vermiyordu. Bazen ben onun yaninda oturdugum zaman ayagini bana dokundurur beni azitirdi. Neyse izinden gelirken problem

cikti yolda enistemgil kalmisti avusturya gumru gecirmedi pasaport sorunu cikti bizler geldik babamgil ve dayimgile onlar kaldilar. Onlar 2 saat

kadar durup geri gittiler para goturuyorlardi. Onlar dedigim iki kisi babam ve dayim. Yengem gil bizdeydi cocuklari yoktu ve dediki bize gel ben evde yalniz kalamam. Anemde burda kal dedi o olmaz eve bi varalim dedi ben de icimden yasidin

oglum dedim. Onlara gittik 2 aydir evde olmadiklari icin bir suru kagitlar reklam kagitlari falan gelmis ikimiz yalnizdik tam o sirada sex reklam dergisi elimize carpti sahte yaraklar falan o benim yanimda bakiyordu benim yarak hemen tas gibi olmustu o

sunlari kulanalar varmi ne rezil insanlar diyor ben de evet oyle dedim gercegini bulamayinca ne yapsin sonra konuyu kapati ne ayip diye. Saat baya gec olmustu yatalim dedi yukari ciktik beraber ayni o daya girdik benim altimda kisa sort vardi .

iki kisilik yatak vardi ben hemen uzandim o kalk dedi sen yerin yukari dedi ben nazlanarak yok ben burda yatacagim bura daha rahat dedim o olmaz ben soyunacagim cik odadan dedi ben ne olur desem de ise yaramadi beni odama

goturdu ve iyi geceler deyip yatti bende tam uzandim yara .

elime tutum cekerek onu dusunuyodum aklidan onu geciriyordum keske onu sikebilsem diye biran aklima bir fikir geldi onun odasina gitmeliydim ne olursa olsun ustum de bataniye vardi ben yorgan istemeliyim

diye onun odasina dogru vardim kapinin anahtar deliginden baktigimda sok olmustum kendisi o dergiyi eline almis yataga uzanmis amini parmaliyordu heycandan cildiracaktim hemen kapiyi calip iceri girdim elindeki dergiyi kenarda goruyordum. sadece sutyen ve kilotu vardiNe var dedi dedim ben bu bataneyle yatamiyom yorgani veriyimi dedi bende yaninda yatsam olurmu dedim oda gel dedi yanina uzandim sadece sutyen ve kilotu vardi ve direk dergi mi okuyodun oda yok merak etimde bakiyodum dedi ver bi bende bakaym dedim elime aldim bakiyordum

ya bu adamlarin yaragi bu kadar buyukmu acaba resimi boyle dedi oda yok resimdendir dedi bende nebiliyim sanki benimkisi kucuk gibi halbise tam 18 cm hani ac bi bakiyim dedi soke oldum zaten tas gibi esas mi diyon o da

kakik mi dedi bende herhalde kakik dedi hani goster bi dedi yorgani actik ve benim yaragi duttu bak sen kocamanmis ya dedi heycanladim ve beni sikmek istermisin dedi hemen opusmeye basladik ben onun sutyenin cikardim kocaman memeleri vardi hemen kilodunu

indirdim ve icine girdim ohhh diye bi bagirdiki sormayin o gece sabaha kadar sikistik defalarca pozisyon degistirdik uyandigimda benim ustumdeydi birdaha siktim hep de icine bosaldim sonra hic birsey olmamis gibi eve gittik cok zevkliyidi ondan sonrada baska sikismedik zaten

hic birsey olmamis gibi davraniyoz o bize geliyo dayimla bizde onlara gidiyok ama sanki hic o gun yasanmamis gibi davraniyoz… .

Gönderen: teo…

Yengecim

0044 560 183 6424  ben buse  telefonda ateslı sekse hazırmısın o halde hemen ara evde yalnızım beklıyorum ev telefonundan aramak ıcın 0035 567 880 3020  hemen ara

Ben 16 yaşında azgın bir gencim.Kızlardan umduğumu bulamamıştım.Abazalığımın doruğundaydım.. Bunu yazıktan 1 ay önce falan oldu olay.Gayet gerçek. Amcam yurt dışına

çıktığı için yengem yalnız kalıyordu.Yalnız kalmaması için hep beni yollarlardı ufaklıktan beri.Ama bu sefer çok farklı oldu.Yengem hep fantezi kraliçemdi.Çok dolgun vücutlu İri göğüslü , balık etli sarışın bir kadındı. Yengem gün boyu ev işi yapmış.Ben gittiğimde çok yorgun olduğunu ve bir banyo yapacağını söyledi.Ben de ben yapacaktım sıramı kaptın dedim.Ne fark eder ki gel beraber girelim dedi. Banyo kabinliydi.Banyoya şortla girdim.Yengem

ise südyenini çıkardı sadece tangası kalmıştı.Sikim acayip tahrik olmuş ve kalkmıştı.Bir süre sonra böyle rahat olmadığnı ve tangasını çıkaracağını ve .

benim de çıkarmamı istedi.Ben başta utandım. anadan doğma kalmıştıkGereği yok desemde. Ben senin yengenim nolacak ki dedi.Tamam dedim.Tangasını çıkardığında o bebek

gibi tüysüz amcığı gözüküyordu.Bende şortumu çıkardım ve ikimizde anadan doğma kalmıştık.Bana baya büyükmüş dedi..Kızarmıştım.Kabin dar olduğu için ha bire sürtünüyordum..

Ve yengem bir şey demiyordu.Bundan zevk mi alıyorsun diyince ben çıktım.Odada havlu ile oturdum.Yengem de çırılçıplak odada yere serildi ve

bana masaj yaparmısın dedi.Tabii ki dedim.Yukardan aşağa doğru masaja başladım.Ve artık dayanamıyordum.Birden arkadan götüne girdim.Yengem derin bir ah çekti.Çok şahanesin

ve seni istiyorum dedi.Sabahlara kadar götten ve amından sikiştik.Dudaklarına yapışıp yarım saat bırakmıyordum.Bundan sonra her akşam sikişiyorduk… Benimle konuşmak isteyen bayanlar

varsa sizleri bekliyorum.Gönderen: ZiRZop

Yengeme ve Bana Yaptıkları

ben perıhan ıstanbul sıslıde yalnız yasıyorum dertlerıme ortak olucak bır bey varsa beklerım tanısalım 0044 560 183 6424 evden arıcaksan 0035 567 880 3020   hemen ara

Hikayem aslında sıradan bir yenge hikayesi olarak görülebilir fakat anlatacağım olaylar benim hayatımda dönüm noktası oldu diyebilirim… Bir cumartesi sabahı idi yengemle aynı apartmanda karsı karsıya otururduk. çok alımlı kalçaları muhtesem denecek kadar güzel ve kıvrımlı idi.onun amcamla evlendiği zamandan

hep otuzbir çekerek hayal eder,fakat ona yaklaşmaya cesaret edemezdim,açıkcası aramız çok iyi değildi.dediğim gibi bir c.tesi sabahı kalktığımda annemle beraber oturduğunu gördüm,üstünde penbe bir saten gecelik vardı,gizli gizli aralarında konusuyorlardı.bende günaydın deyip aralarından geçtim banyo yaptım ve kahvaltıya oturduk. tam karsımda

oturuyor idi ve benim sikim taş gibi olmuştu onu adeta gözlerimle sikiyordum neyse sadete gelelim bana bugün işimin olup olmadığını .

sordu bende bugün boştayım yenge dedim ve bana doktara gideceğini ve benimle gelip gelemeyeceğini sordu hemen balıklama atladım tabiki neden

olmasın dedim ve yola çıktıküstünde siyah daracık bir etek vardı kalçalar bir o yana bir bu yana salınıyor idi sokakta herkes ona bakıyorlardı otobüsle gidecektik hava yağmurlu idi otobüsler çok kalabalık idi bu benim için iyi bir fırsattı otobüse bindiğimizde

onu hemen önüme aldım ufak ufak değdirmeye başladım çok zevk alıyordum adeta bosalmak üzereydim ki yengem ne oluyor cinsinden arkasını

dönüp gözlerimin içine öyle bir baktıki doğrusu korkudan kendimi hemen geri çektim.işimizi bitirene kadar hiç konuşmadık diyebilirim. güzelmiyim dedi ve film koptueve geldiğimizde annemler yoktu ve tabi bendede anahtar yoktu yengem gel dedi zaten seninle konusacaklarım var deyip zoraki içeri girdim,oturduk ve konu otobüsdeki olaya geldi böyle şeyler yapmamamı onun yengesi falan olduğumu söyledi bende kabul ettim ama onun çok alımlı bir bayan olduğunu ve dayanamadığımı ima ettim oda bana gerçektende güzelmiyim dedi ve film koptu ona dünyalar güzelisin yengecim deyip üzerine atladım bir defadan birsey olmaz hadi yenge bunu sende istiyorsun dedim o bana sürekli olmaz diyor bi taraftanda kurtulmaya çalısıyordu bende eteğini sıyırıp jartiyerli bacaklarını oksuyordum ve birden tamam dur beni nasıl istiyorsan öyle sik deyip beni adeta şok etti neye uğradığımı sasırdım bana nasıl olsa sikicen birde seninkinin tadına bakalım zorla olacağına güzellikle olsun deyip eteğini domalarak sıyırdı

ve gel gir dedi hemen arkasına geçip benim 17 cm lik malı geçirdim abazalığında vermiş oldugu azgınlık sayesinde deliler gibi pompalıyordum ayaküstü yengeme beceriyordum harika birseydi ben yaklasık 5 dk sonra içine boşaltıktan sonra benimkini ağzına verdim cabucak yalayarak tekrar

dimdik yapmıştı benimkini bu sefer üste çıkmak istediğini söyledi kabul ettim üstümde zıplayarak zevke gelmişti 15 dk da böyle gittikten

sonra bir volkan gibi 2. defa içine bosaldım aldığımız zevki anlatamam…şimdilerde arasıra böyle kaçamaklar yapıyoruz,ikimizde çok mutluyuz mutlu olmayan biri .

varsa herhalde amcamdır.Gönderen: doyumsuz

Canım Yengem

ben perıhan ıstanbul sıslıde yalnız yasıyorum dertlerıme ortak olucak bır bey varsa beklerım tanısalım 0044 560 183 6424 evden arıcaksan 0035 567 880 3020   hemen ara

Ben 22 yasinda evli bir gencim biz üc aile bir binada kaliriz babam amcam ve biz karimla olan seks hayatimiz iyi hemen hemen her gün sikerim onu neyse sadete gelelim, bir gün eve geldim ve karim evde yoktu yine karnim

acti ve bende amcamlara gittim yemek icin, kapilari acikti ve destursuz girdim eve. Kimse yoktu sandim ve mutfaga girdim yemek aldim ve tam cikarken yatak odasindan sesler duydum merak ettim ve girdim. Yengem icerde ciplak bir vaziyette dolapta birseyler ariyordu arkasinda oldugum icin beni görmedi ama bana olan oldu tabii sikim birden firladi. Yengem beni farkedince dondu kaldi. Ben arkami döndüm gidip kapiyi kilitledim ve gei geldim odaya yengem bana cik dedi ama dinlermiyim yapistim dudaklarina attim yataga önce direndi

ama sonradan gevsedi!herzaman onu götten sikmek isterdim. Ona bu arzumu dedigimde kirmadi ama yavas olamami istedi bende onu götten siktim!sanki patliyacagim gibi geldi bana dayanamadim ve götünden cikarip agzina soktum ve bosaldim yutmasini istedim ama yapmadi. tam baslayacaktim kuzenim girdi

iceriBuda olur dedim ve gectim o güzel amini ve yalamaya basladim yengem kafayi yiyordu ve bagirmaya basladi cok gecmeden oda bosaldi. O günden sonra firsat aramaya basladim yengemi tekrar sikmek icin ama bu firsat uzun süre elime gecmedi. Umudumu kesmisken .

geldi firsat gittim ve tam baslayacaktim kuzenim girdi iceri cok güzel bir kizdi ve o anda onuda sikmek gecti aklimdan

yengeme söyledim ama kattiyen olmaz dedi bende kafama koydugumdan tehdit ettim ve yola getirdim yengemi! Yengemde kizini tehdit ederek soydu

onu ve yalama basladi o daracik amini kiz cagiz korkudan aglamaya basladi ama ne fayda ve ben gectim yalamayackardim sikimi ve amina sürmeye basladim kuzenimin sulandigini fark edip aniden soktum amina sikimi o arada yengemde amini dayadi agzima hem sikiyor

hem yaliyordum acayip bir seydi!!!ikisinide siktim o gün kuzenimin agzina bosaldim ve yengeme sikimi yalatip temizlettirdim!!!! Simdi her firsatta birini

sikiyorum ve arada karimida idare ediyorum…Gönderen: haylaz

Yengem Ah! Esma Yengem

ben perıhan ıstanbul sıslıde yalnız yasıyorum dertlerıme ortak olucak bır bey varsa beklerım tanısalım 0044 560 183 6424 evden arıcaksan 0035 567 880 3020   hemen ara

Sabah uyandıktan sonra çok zinde bir şekild kalktım ve annem hülya ile keriman yengem sabah sabah azmış bir şekilde bana

bakıyorlardı. Bende bugün sizi sikmeyeceğimi söyleyerek esma yengemin yanı gitmek için hazırlanmaya başladım. Doğru onun evine gittim. Beni geceliği ile

karşıladı. Çok sexi bir şekilde idi. Eve girer girmez dudaklarıma .

yapıştı. Beni çok özlediğini dün gece rüyasına girdiğimi ertesi gün sabaha kadar onu becerğimi söyledi. Bende bu rüyanı gerçekleştrelem dedim ve soyunmaya başladım. Onuda soyarak yarrağımı ağzına verdim. Çok güzel

bir şekilde yalıyordu çok yalayınca dayanamayarak tüm menilerimi ağzına boşallattım o daha hiç bir tanesini boşa harcaöıyarak hepsini yuttu. Biraz dinlenmek için odaya geçtik ikimizde çıplak bir şekilde oturuyorduk. Bana çok güzel sikiştimi ve güçlü olduğumu söyledi. sabahakadar ponula olacağımı annemle yengem kendi kendilerini tatmin etmelerini istedim çünkü bensenle olacakrım. Dedim. Yarım saat geçtikten sonra yengem kahvaltı yapalım dedi. Bende

tamam diyerek beraber mutfağa geçtik. O kahvaltıyı hazırlarken benimoğlan uyanmaya başladı. Niye uyanmasın ki karşımda çok güzel bir götle am

duruyor ve bana dönük olarak kahvaltı hazırlıyordu. Bende daha fazla dayanamıyaraaaak arkasına geçtim. Ve yarrağımı tutarak sokmaya başladım buramı yapacaz dedi. tezgaha dayanmış ben arkasından sokuyordumBende nerede bulursam yapacağımı söyleyerek sokmaya başladım ani bir şekilde sokunba bağırmaya başladı yavaş olmamı istedi. Bende dahada hızlanarak gidipgelmeye başadım. Çok güzeldi o tezgaha dayanmış ben arkasından sokuyordum. Ben boşalmak üzereydim yarrağımı çıkartarak götüne sokmaya hazırlanıyordum ki yengem çok azıyoor lütfen şuaradan yağı al sür öyle sok dedi. Bende hem yarrağımı hemde onun götünü yağlayarak sokmaya başladım kafası girdikten sonra çıkarmamı istedi. Ben onu dinlemeyerek ani bir şekilde soktum götüne. Oda bağırarak çıkar götüm yırtıldı dei bende bir şey olmaz şmdi alışır dedim gidip gelmeye başaladım. Alışınca oda zevk almaya başlayınca kocacım sok daha hızlı sok demeye başladı. Daha hızlı dedi. Bende artık bitmiştim ve götüne boşalmaya başladım. Öğleden sonra yengeme kardeşi gelmişti yeni

evli olduğu için ben çok beyeniyordum. Adı yarendi. Çok güzel esmer ve uzun boylu dolgun kalçalı ve götü çok hoşuma

gidiyordu. Yengem yaren gelince bana bakarak ona nasıl baktığımı anlamıştı heralde bana öyle bakmamı söyledi. Yengem esma çay koymak için mutfağa gidince bende peşinden giderek arkasından yapışarak götünü ve memelerini .

okşamaya nbaşladım bir yandan da konuşuyorduk. Bana onu çok beyendin

herade dedi. Bende evet dedim. Onu becermek istediğimi söyledim kıskandı heralde biz yemiyoruz heralde dedi. Bende hayır bu fırsatı bulmuşkan kaçırmak olmaz dedim hazırda yeni evlibir saat içinde sikelim öyle gitisn dedim. Ona yarenin götüne çok hoşladındığımı söyledim anladım zaten

dedi. kızı yyiyecekmiş gibi bakıyordun dedi. Devamı diğer konumda bunu gibi hikayeleriniz varsa bana maillerinizi bekliyorum. Hikaye yollamayana cevap yok. Hepsini annemle beraber okuyoruz. Gönderen: sokakci2003

Yengem ve digerleri

ben perıhan ıstanbul sıslıde yalnız yasıyorum dertlerıme ortak olucak bır bey varsa beklerım tanısalım 0044 560 183 6424 evden arıcaksan 0035 567 880 3020   hemen ara

Merhaba. Ben 22 yaşında bir gencim. Size anlatacaklarım yıllardan beni kimseyle paylaşamadığım ilk cinsel deneyimlerim. Biz amcamlarla beraber oturuyorduk. Amcamlar alt katta, biz üstte oturuyorduk ama hep birlikteydik. Yengemle benim aramda farklı bir yakınlık vardı. Ben daha bir yaşındayken gelin gelmiş ve beni çok seviyordu. Yengem iri göğüsleri, taş gibi .

kalçaları ve bacakları olan bir hatundur. Yengem beni çok sevdiği için benimle hep o ilgileniyor, beni o yıkıyor; o yıkanırkende mutlaka beni yanına alıyordu. 8 Yaşına kadar beraber yıkanıyorduk. Ilerleyen

dönemlerde ben büyüdüğüm için artık yıkamıyordu ama yakınlığınıda hiç kesmiyordu. Benim yanımda rahatlıkla soyunup giyiniyor, sadece külotla kalmasında bile bir

mahsur görmüyordu. Ama artık ben büyümüştüm. Yaşım 16 olmuştu. Sikim kalkıyor ve otuzbir bile çekiyordum. Küçüklük günlerimi aklıma getiriyor yengemin

amcığını hayal ediyor durmadan otuzbir çekiyordum. Birgün yengem bacaklarını kaldırmış yerde oturuyordu ki eteğinin altından mükemmel amcığını gördüm. Tertemiz üçgeni

gel beni sik diyordu. O günden sonra banyoda tuvalette durmadan .

onu izliyordum. Birgün tam yatak odasına girdim yengem elinde külotu, çırılçıplak karşımda duruyordu. O andan sonra onu sikme planları yapmaya başladım. Dayanamadım banyoya girdim otuzbir çekiyordum ki yengemin sesi geldi, sırtımı sabunlamak istiyordu. Ben tamam dedim çırılçıplak bekliyordum. Önce sırtımdan başladı ordan götüme indi. Ben artık daha fazla dayanamayacaktım ki birden önüme geçti ve sikime baktı. Güldü ve benim yeğenim erkek olmuş dedi. Birden dudaklarıma yapıştı. Suyun altında ıslanan tişörtünden

fırlamak üzere olan memelerini avuçluyor eteğinin altından mükemmel bacaklarını okşuyor ve amcığına ulaşmak istiyordum. Titriyordum…Yavaş ol bakalım deyip dantelli külotunu

çıkarmamı istedi. Bir taraftan külotunu çıkarıyor bir taraftan titriyordum. Amcığını görür görmez yalamaya emmeye ökşamaya öpmeye başladım. Deli gibiydim. Amcığını yalıyor bir taraftanda parmaklarımı götünün deliğine sokuyordum. Dur dedi, beni altına aldı. Amcığını ağzıma tekrar verip sikimi yalamaya başladı. 69 pozisyonu almıştım. O mükemmel amcığı ağzımdaydı. Bızırını yalmıyordum. götünü yalıyordum. götünün deliğini yalıyordum. Küçük küçük kılları ağzıma batıyor dahada azıyordum. .

Birden bana döndü ve şimdi uçuş zamanı diyip ata biner gibi sikimin üstüne oturdu. Yengemin amcığı daracıktı. Zıplıyor zıplıyor kendinden

geçiyor memelerini ağzıma veriyor beni deli ediyordu. Dayanamadım ve boşaldım. Ama doymamıştım. Kalktım yengemi dizleri üstüne en oturttum ve amcığına arkadan girdim. Filmlerdeki gibi taşaklarım amcığına çarpıyor, sesler çıkıyordu. Bir .

taraftanda elimle götüne tokat atıyor onu deli ediyordum. Ikinci defa boşalmak üzereydi, sikimi amcığından çıkarıp götüne soktum. Onu sikiyor onu mahvediyordum. Artık o benimdi ve bundan sonra hep benimle olacaktı… Seni seviyorum yengeciğim. Yıllardır süren bu güzel ilişkimizi artık herkes bilsin. Seni sikmeyi çok özledim. Sensiz ve amsız geçen iki

aydan sonra bekle memlekete seni sikmeye geliyorum… Kuzenim aslıya da çıktırmadan selam söyle amcığına iyi baksın. Diğer hikayede halamın kızı ve yengemi nasıl birlikte siktiğimi anlatacağım. Bana yazın bekliyorum… Gönderen: Sevişgen Çocuk

Yengemin Güzel Beyaz Çorapları

ben perıhan ıstanbul sıslıde yalnız yasıyorum dertlerıme ortak olucak bır bey varsa beklerım tanısalım 0044 560 183 6424 evden arıcaksan 0035 567 880 3020   hemen ara

Meraba, sizlere yengemle yaşadığım olayı anlatmak istiyorum. Bir akşam üstü telefon çaldı, arayan kişi yengmdi. Akşam amcamın evde olmayacağını söyledi

ve onunla kalıp kalamıyacağımı sordu. Bende o akşam işim olmadığı için kabul ettim. Bu arada ben de yengemin ayaklarına hastayım.

Akşam sekiz gibi yengemlere gittim. Merabalaştık ve oturma odasına gittik. .

Yengem beyaz uzun bir tayt, üstüne bir bady ve beyaz

çorap giymişti. Ben gözlerimi ayaklarından alamıyordum. Bir süre sonra bakışlarımın farkına varmış olmalı ki bana neden ayaklarına baktığımı sordu ve

bende herşeyi anlattım. Kızacağını sandım ama herşey yolunda gitti ve bana güldü bende cesaret alarak yanına gittim ve ayaklarını emmeye .

başladım. Bir süre sonra bady sini çıkardı bende taytını çıkardım. Bacakları mükemmeldi ve bir çırpıda soyunduk. Ben çoraplarını çıkarmamasını söyledim. Ben onu amında sikecekken o götten sikişmek istediğini söyledi. Banada gün doğdu tabiki. Daracık, sikilmemiş bir göt deliğini yalamaya başladım. Oda inliyordu. Delik kıvama gelince öyle bir abandımıki yengem acı bir çığlık attı. Daha sonra o gece defalarca sikiştik… Gönderen: Tan

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.