Arşiv | Aile İçi Sexs Hikayeleri RSS for this section

Boynuzlu İngiliz

0044 560 183 6424 CANLI SEKSI turk KIZLARıyla erotık SOHBET ICIN HEMEN ARA HADI SENI BEKLIYORUM FANTEZILERINI GERCEKLESTIRMEK ICIN BEKLIYORUM  0035 567 880 3020   hemen ara

Ben lise 3. sınıfta okuyorum ve evlenene kadr bi ilişkimin olmayağını düşünen biriydim ta ki geçen yaz ayına kadar yazın dayım yengem ve kuzenmle birlikte tatile fethiye ye gittik ve bi otelde kalmaya karar verdik tatilin başları normal di yabancı kıslara bakıp onlarla ilgili hayal kurmak ve 31 le geçti. En çok ilgimi çeken bizim odanın yanındaki oda da kalan genç ingiliz iki sevgiliydi kıs güseldi ama çocuk tam bir kalas misali…Günler geçtikçe bizim kalas kısın yanında görünmemeye başladı bnde merak edip otelde çalışan kafa dengi bi çocuğa sordum oda kalasın kısı başka biriyle aldattığını kısın bunu öğrenmesiyle kalası oda ya almayıp sadece biletini verip geri gönderdiyini söledi.Bnde kısla muhabbeti kurmaya karar verip yanına gittim adını sordum adnın nsl yazıldığını bilmiorum ama okunuşu fön dü. ve 19 yaşındaydı.Muahbbet ilerledikçe daha ii ingilizce gerektiriyordu ama nerdee.Ben bi şeyler içelim mi die sordum tamam dedi bara gittik o bira bn soda istedim.İçtikten sonra odasına gitmesi gerektiğini söledi bnde tmm görüşürüz dedim. Bana snde odaya gelmek istermisin die sordu bnde bu fırsat kaçırılırmı ddm içmdn ve odaya gittik saçlarını düzleştirmek içn banyodaydı bnden yardım istedi gittim tabi önmde bikiniyle ynnz görünce bnm s*km odun gibi oldu görüp bişi sölicek die ödüm koptu yardıma gittim ama bacakalrına bakarken dalmışım kafamı kaldırdım bacaklarına baktığımı aynadan görmüş bişi sölemedi.Elinden tokasını yere düşürdü almak içn eğilince götü s*kme değdi farketmişti bana döndü baktı bnde dayanamayıp dudaklarına yapıştım.İnanamıyordum sonra kucağıma alıp yatağa doğru götürürken götürdüm.Kulak memesini emerken çok hoşuna gittiğini annadım artık işe kolaymam gerektiğinin Bikinin üstünü çıkardım taze göğüsleri önmde duruyodu yaladıkça hoşuna gitti.Altıda çıkarınca kukusunu önmde buldum o kadar çok yaladım kie yerinde duramıyordu hala devam etti kafamdan bastırması beni dahada ateşliyordu sonunda boşaldığını gördüm ve durdum.ayağa kalkıp şortumu çıkardım.Ama biliyordum kie saksoda fazla dayanamıyacağım prezervatifiinin olup olmadığını sordum yok dedi ama sonra kalkıp bişey aldı aldığı şey hapdı anladım kie doğumm kontrol hapı ölese uzatmaya gerek yok ddim saksoyu es geçerek bacakomza stiliyde vurmaya başladım fazla geçmedikten sora boşaldım ama devam ediyordum çok hoşuma gitmişti boşalıyorum ama sorun olmuyordu 2. boşalmamdan sora çok uzun bi süre boşalmadım bu onunda hoşuna gitmişti.sonra üstüme çıktı biraz da o pozisyonda becerdim.Artık bitmiştim biraz seviştik sonra banyoya girdim oda yorgunluktan uyumuştu üstünü örtüp çıktım.Daha sonraları pek bişey olmadı onunla int ten görüntülü görüşüoduk bana ailesini tanışıtırdı ve bu sene ailesiyle birlikte geleceğini söledi aynı otele bnde tam tecizat orda olucam tabiki…

bacaklarımı omzuna alarak Amıma geçirmeye başladı

0044 560 183 6424 CANLI SEKSI turk KIZLARıyla erotık SOHBET ICIN HEMEN ARA HADI SENI BEKLIYORUM FANTEZILERINI GERCEKLESTIRMEK ICIN BEKLIYORUM  0035 567 880 3020   hemen ara

Eve gidince once ben bir kanepeye buzandim zaten gozlerim artik pek iyi gormuyordu. Yanima selim geldi once ve basimi saclarimi oksamaya basladi. Sonra Hakan geldi ve ayak ucuma oturdu. Etegim yukari siyrilmisti ve jartiyerlerim tanga iccamasirim belli oluyordu ve hakan da bu manzarayi kacirmiyordu. Ilk hareketi hakan yapti ve bacaklarimi oksamaya basladi. Yavas yavas yukari dogru hareket ediyordu. Selimde hakani gorup , harekete gecti, elleri yavas yavas boynumdan asagi inmeye ve goguslerimi ellemeye basladi. Sasirmis ama bu oyunu baslatan ben olmadigim icin mutluydum da icimdeki orospunun nedeninin icki oldugunu iddia edebilirdim.

Bu esnada Ugur mutfakta ve kahve hazirliyordu ve tum zevki kaciriyordu derken salona geldi ve bizi o sekilde gordu . Kısa bir saskinlıktan sonra 3. el olarak vucudumu ellemeye basladi. Bu arada Hakan`in yatagi cift kisilikti ve onlar beni rahatca sikebilmek icin yataga tasimaya karar verdiler. Selim beni kucagina aldi ve odaya goturdu ancak yolda elleri ile gotumu oksuyor ve dudaklarimi emiyordu. Odaya girince beni yataga birakti ve geri cekilde. Beni seyrediyordu. Hakan ve Ugur odaya gelince ucu birden beni soymaya basladilar. Sadece coraplarim ve kirmizi tangamla kalmistim. Hakan Dudaklarima yapisti ve opuseye basladik. Dudaklarimi opuyor , boynumu yaliyor dilimi emiyordu. Ugur ise ayak parmaklarimi emmeye basladi. bileklerimden kavramis tek tek tum parlaklarimi agzina aliyor ve yaliyordu.

Selim ise goguslerime yumulmustu. bu arada Ugur yavas yavas yukari cikmaya baslamisti. Bacaklarimi ve ordan kasiklarima gelip amimi yalamaya basladi . Inliyordum ben inledikce vucumda dolasan tum eller ve diller daha hizli daha ac daha sehvetli saldiriyordu. Hakan beni opmeyi birakti ve sikini cikartip agzima verdi. O gune kadar gordugum en buyuk siklerden biriydi bu . Kalin duzgun ve uzun . Beni sikmesini buyuk bir hevesle bekliyordum. Hemen agzima aldim ve yalamaya basladim. her noktasini yaliyordum. Sonuna kadar sokuyor emiyor ve sonuna kadar yalayarak cikariyordum agzindan. Bu arada Ugur amima dilini sokuyor, emiyordu kadinligimi. Inliyordum ucunun altinda .

Selim ise goguslerimden sıkılmıstı artik . Sikini cikarip elime verdi. Simdi bir elimde selimin siki, agzimda hakanin koca yaragi. Ve amimda ugurun maharetli dili. Daha sonra hakani birakip selimin sikini emmeye basladim Selimi emerken hakan`in yaragini, tasaklarini sikiordum.

Ugur ise bacak arama gecmis ve bana gecirmeye hazirlaniyordu. Ben hakan ve selimin siklerini somururken, Ugur ( ki Hakandan bile buyuk oldugunu o an anladim= ) koca yaragini amima gecirdi ve yavas yavas pompalamaya basladi. Ilk once o kadar buyuktu ki almakta zorlanacagimi dusunmustum ama o kadar islanmistim ki o koca yarrak bana sadece zevk veriyordu.
Sonra beni kaldirdilar ve selim yataga sirt ustu yatti bende onun uzerine domalarak sikini emmeye agzima almaya basladim. Gotum aciktaydi . Hakan bu firsati hic kacirmadan arkadan amima girdi ve pompalamaya basladi. O pompaladikca ben daha hizli emiyordum Selimi ve selim hic beklemedeigim bir anda agzima bosalmaya basladi.

Lez Oldum


0044 560 183 6424  ben burcu ıstanbulda yasıtyorum ve 1 yıldır canlıs ohbet hattında calısıyorum benımle tasınmak ıcın hemen ara 0035 567 880 3020

bu yaz arkadasım esra ile hamama gitmeye karar verdik bizim semtten biraz uzaktı neyse hamama geldik içeride ki kadınların hepsi çıplaktı bense sutyen ve külodumu cıkarmadım esra anadan dogma cıplaktı hemen kese olmaya gitti ben ise agda olucaktım agdacı kadınla odaya girdik benimle cok yakından ilgilendi işte sorular sordu neler yapıyorsun sevgilin warmı gibiisinden ben durumu cakmadım tabi neyse soyun dedi…

bende oda cıplaktık kadın gencti vücudu dolgun we cekiciydi amıma dogru gelmişti beyaz elleri vücuduma degince içimden bişeler akıp gidiordu zevk suyum gelmeye baslamıstı bir türlü agda yapamıyordu:)masallah hiçte durmuyor dedi bende hiç böle olmazdım senin ellerin değdiği için dedim yüzüme baktı ne diyecek diye merak ederken birden dogruldu ve dolgun dudaklarıyla dudaklarıma yapıştı cok hoşuma gitmişti sewgilim bile beni böle öpmemişti göğüslerimi mıncıklamaya basladı ısırıyordu acıyordu ama bu acı zewke dönüştüştü yavas yavas amıma geldi diliyle yalamaya basladı dilini öle ustalıkla kullanıordu ki anlatamam:)inlemelerim arttıkca zewklenmemde artıyordu agzına bosalmıstım sonra ben altıma altım onu dolgun gögüslerini morantana kadar emdim amını yaladım cok ii oldugumu sölüordu hadi kızım ucur beni dewam diordu bense bu sözlerde hızımı daha cok arttırıordum agzıma bosalmıştı. 69 pozisyonunu aldık yine boşalmıştık cok yorulmustuk birer sigara yaktık sonra beni keseledi bende onu:)gercekten harika biri her hafta giderim yanına birbirimizi beceririz(esrayıda beceriz )bye hikayelerimi anlatıcam yarın yine gidiorum;)

Götümü Kocama Vermedim (Videolu)


0044 560 183 6424  ben burcu ıstanbulda yasıtyorum ve 1 yıldır canlıs ohbet hattında calısıyorum benımle tasınmak ıcın hemen ara 0035 567 880 3020

Merhaba adım bahar daha önce itiraf köşesinde iki itirafta bulunmuştum şimdi itiraflarımdan sonra başımdan geçen bir seks olayını sizlerle paylaşmak istiyorum daha önce kocama götten vermediğimi ama başkalarına verdiğimi anlatmıştım çünkü kocamınki hem kalın hemde iriydi ama sonra onada verdim ve çok zevk aldığımı itiraf etmeliyim neyse konumuza dönelim bu kış başlarınhda benden iki yaş büyük olan ablam eşiyle kavga etmiş bize gelmişti geldiğinin ikinci günüydü kocamla sabaha doğru yatak odamızda sevişiyorduk o yine arkadan istiyor bense olmaz sonra veririm bağırırsam ablam duyabilir diyordum beni domaltıp arkadan ammıma girdiğinde kapıda ablamın bizi seyrettiğini gördüm kocam duymasın diye sesimi cıkarmadım biraz git gelden sonra ben boşaldım eşimde içimden çıkarak yüzüme fışkırttı menilerini ben yıkanıp ekmek almak için markete çıktım yirmi dakika kadar sonra eve döndüğümde banyodan inlemeler geldiğini duydum banyonun kapısını açtığımda kocam ablamı domaltmış götünden sikiyordu öylece donakalmıştım o sırada kocam sikini çıkarıp yüzüme baka baka ablamın ağzına boşaldı çıldırmıştım bağırıp çağırıyordum beni kanepeye oturtup şimdi ödeştik sende memlekette götünü başkalarına siktirmişsin bende ablanı siktim hem o kocasından intikam aldı bende seninle ödeştim dedi ablam o gün memlekete döndü iki gün geçmişti bir arkadaşım vardı ona gittim oda evliydi ama kocasını aldatıyor sevgilisine götten veriyordu yani bana öyle anlatmıştı…sikini elinden alıp önüne diz çöktüm ve yalamaya başladım biraz saksafondan sonra arkama geçti pileli eteğimi sıyırıp tangamı yana çekti beni yalamaya başladı sonra doğrulup sikini amımdan içeri soktu deli gibi sikmeye başladı haykırışlarımı içerdekiler duymuş şimdide seyretme sırası onlara gelmişti can menilerini kalçalarıma fışkırtırken ben iki kere boşalmıştım mineyi siken iki erkek elimden tutup beni içeri aldılar şimdi minenin yerini ben almıştım kocası götümü sikerken sevgilisi amımı sikiyor canda sikini ağzıma sokmuş saksafon çektiriyordu üçüde sıra ile hem ammımı hem götümü defalarca yatakta salonda banyoda siktiler en az on defa boşalmışımdır vaktin nasıl geçtiğini anlamadan saatin gece oniki olduğunu gördüm minenin kocası beni eve bıraktı kapıyı açtığımda kocam ile karşılaştım ayakta bile zor duruyordum ne oldu dedi bende gülümsüyerek intikam dedim ve eteğimi ona uzattım eteğimin her yeri meni olmuştu hiçbirşey demedi domaltıp beni götten iki defa sikti bir ay kıçımın üstüne oturamadım o günden beri üç ay geçti harika bir gündü bir daha yaşamak istiyorum fakat kocam bana hala bir şey sormadı sizce olonları bütün ayrıntıları ilemi anlatayım yoksa tanımadığım bir erkeğe ona kızdığım ıçın götten verdiğimimi söyleyeyim,gerçi tanımadığım bir erkeklede bunu yapmak istiyorum ya !

Annesiyle Birlikte


0044 560 183 6424  ben burcu ıstanbulda yasıtyorum ve 1 yıldır canlıs ohbet hattında calısıyorum benımle tasınmak ıcın hemen ara 0035 567 880 3020

Mesleğ im gereğ i surekli mü ş terilerin evine girip cı kı yorum bunun bana bu ş ekilde olaylar yaş amama neden oluyor . gene mü ş terilerimden birinin evine gitmiş tim mü ş terim 35 yaş ları nda dul bir bayandı ve ü nversiteye giden bir kı zı bulunuyordu kı zı nı n okulda olduğ u bir saat de evdeydim bilgisayarı nda bir sorun olduğ unu ve anlayı p anlamadı ğ ı mı sordu bende sorunun ne olduğ unu gö rmek iç in bilgisayarı n baş ı na oturdum. Mü ş terim bazı videoları n acı lmadı ğ ı nı yada gö rü ntü gelmediğ imi sö yledi bende videoları n uzantı ları ndan dolayı acı lmadı ğ ı nı biliyordum ve videoları acabileceğ i bir program ı ndrdı m ve kurdum acı lmayan ve suan bilgisayarda olan video olup olmadı ğ ı nı sordum oda videonun olduğ u dosyayı actı ve video yu calı ş tı r dediğ inde videonun porno cı kması yla birlikte birden bire gö z gö ze geldik ben sanki birsey olmamı ş ve video yu gö rmemiş im gibi davransamda sanı rı m yuzun kı zardı ve anlaması na neden o sanki istiyormuş gibi baska bir video daha actı ve uzun bir sü re baktı kaldı tabi ben yanı nda duruyordum ve cı kan seslerden dolayı erkekliğ im pantolonun antı nda belli olmuyordu gö zü nü n erkekliğ ime takı ldı ğ ı nı fark ettim ve niyetini anladı ğ ı mdan dolayı bende onun gö ğ ü ş lerine bakmaya baş ladı m bir kaç dakika iç inde zaten birbirimize yapı ş mı ş tı k ben hemen dudakları na yapı ş tı m ve dilini eme eme ö pü yordum on onbeş dakika kadar bu sekilde ö pü ş tü kten sonra kalmı ş olan yarağ ı mı avuç lamaya baş ladı bende gö ğ ü ş lerini sı kı yor bir yandan da kalcaları nı okş uyordum artı k film kopmuş tu dahada ileriye giderek pantolonumu ı ndı rdı ve karş ı sı nda yarağ ı gö rdü ğ ü nde hemen onu ağ zı na alarak mosalana kadar emdi , bü yü k bir iş tahla emmiyordu bu benim cok bü yü k zevk almama neden oldu ve boş aldı m , bunun ü zerine sı ra bana gelmiş ti ben kucakladı ğ ı m gibi direk yatağ ı n uzerine yatı rdı m ve eteğ ini cı karmamla kafamı amı nı n iç ine yerleş tirmem bir oldu uzun bir sü re yaladı m ve tam kı vamı na geldiğ i am artı k iç ine girme zamanı geldi diyerek uzerine oturması nı istedim tam oturduğ u an kapı acı ldı ve kı zı iç eriye girdi bizi o ş ekilde gö rü r gö rmez kaç tı ve ben annesine onuda istediğ imi soyledim ö nce olmaz falan dedi ama zorlada olsa kı zı nı getirdi ben hemen kı zı nı soydum ve annesini yalaması nı istedim o annesini yalarken bende kı zı n amı nı yalı yordum daha once yalanmamı ş hatta kendisi haricinde ellenmemiş olduğ u anlaş ı lı yordu . annesini hemen yarağ ı mı n ü zerine oturttum ve kı zı nada annesinin gö ğ ü slerini yalatı yordum annesinin gö ğ ü ş lerini yalarken bende hem annesinin amı na girip cı kı yor hemde kı zı n amini yalı yordum kı z kaç sefer boş aldı bilmiyorum bunun uzerine annesiyle yer değ iş tirmelerini soyledim kı z nazlanı yor ve korkuyordu kı za bir soktum tam soktum ustumde kanaya kayana zı plı yordu ikimiz aynı ayda boş aldı k annesini domaltı m gö kten sikerken kı z bana bunu yapmayacaksı n değ ilmi diye inliyordu annesi ise altı mda bağ ı rı yor cı lı klar atı yordu boş aldı m kı zı aldı m ve bu ş efer onu domalttı m sı kma acı maz ve bundan alacağ ı n zevk hiç bir see benzemez dedim ve birden kokune kadar soktum yarağ ı mı kı z bir ç ı ğ lı k attı ve kaç maya kalktı ben hemen belinden tuttum ve git gel yaparak yarağ ı ma alı ş ması nı sağ ladı m ikimizde boş aldı k hem uzerimi giydim ve cı ktı m bu olaydan sonra her gittiğ imde annesini ayrı kı zı nı ayrı yapı yorum kı zı nı ve seni sikmekten ç ok zevk alı yorum hadi bir tane daha yapalı m

resepsiyondaki güzel

0044 560 183 6424 cok ateslıyım ve yalnızım adım buse yalnızlıgıma ortak olacak beylerın telefonlarını beklıyorum   0044 560 183 6424

slm ben iskenderundan mert y 29.daha ö nce yayı nlanan anı m iç in editö re teş ekkü r ederim ö ncelikle.bu gece paylaş acağ ı m anı m ise bundan 7 yı l ö nce ü niversitede kı z arkadaş ı mı n yanı na ankaraya gittiğ imde yaş adı ğ ı m bir olay.kı z arkadaş ı mla buluş tuğ umuz aş tiden beraber kı zı laya gittik kendisi yurtta kalacağ ı iç in bana nerde kalacağ ı mı sordu.bende bir otel ayarları z dedim.kendisinin kaldı ğ ı yurda yakı n olan bir otele girdik.oldukç a hoş 3 yı ldı zlı bir oteldi.resepsiyona yaklaş tı ğ ı mı zda adı nı n sonradan seda olduğ unu ö ğ rendiğ im gö revli karş ı ladı bizi boş oda olup olmadı ğ ı nı sordum.kı z arkadaş ı ma manalı manalı bakı p birliktemi kalacaksı nı z dedi.ben de gü lü mseyerek malesef hayı r dedim.o an bana bakı p ö yle bir gü lü msediki iç imden ne olyor ya dedim.neyse kı z arkadaş ı m lobide bekledi.ben ü zerimi değ iş tirip hemen aş ağ ı ya indi ve dı ş arı ç ı ktk.daha otelin kapı sı ndan ç ı kar ç ı kmaz ya ben bu oteli beğ enmedim baş kası nda mı kalsan dedi.yok burası iyi diyincede kadı nı n sana bakı ş ı nı gö rmediğ imi sanma ben olmasaydı m resmsn ü zerine atlayacaktı dedi.ya abartı yorsun diyerek konuyu geç iş tirdim.neyse akş ama kadar bir gü zel gezdik ve ç ok eğ lendik.saat 10 gibi otele dö ndü m yol yorğ unluğ u vardı .iç eri girer girmez sedayı gö rdü m.aa siz daha buradamı sı nı z dedim oda gü ndü z oniki gece oniki ç alı ş tı ğ ı ndan bahsetti.lobide bir mini bar ve tv salonu vardı .ben yukarı ç ı kı p bir duş alayı m dedim bizden baş ka kimse yoktu gö rü nü rde yukarı ç ı ktı m duş tan sonra tekrar ü zerimi değ iş tirip aş ağ ı ya indim sedayla biraz sohbet edebilirim belki diye.ama yanı nda otelin gö revlilerinden biri daha vardı .bir bira alı p tv nin karş ı sı na geç tim.otuduğ um yeri seç erken onu gö rebileceğ im bir koltuk seç miş tim.ve bir sü re ufak bakı ş malar yaş adı k gelen giden yoktu.ve yanı ma geldi ya gelen giden yok bende tv izliyeyim dedi bu arada seda 34 yaş ı nda 170 boyları nda esmer tam bir afetti.ya gecenin bu saatinden sonra eve gitmek zor olmuyormu dedim zor olmuyor ç ü nkü ben burda yaş ı yorum dedi.eş inden ayrı ldı ktan sonra bu iş e baş lamı ş ve kendisine burada kalacağ ı bir oda vermiş ler.desene dedim komş uyuz.gü ldü ve evet dedi komş uyuz.bir hayli sı cak bir sohbetin ardı ndan gece 12 oldu ve diğ er gö revli geldi.iyi geceler diyerek ayrı ldı .gece gö revlisi erkek olduğ u iç in lobinin tü m tadı kaç mı ş tı bende yattı m ama aklı m sedadaydı .neyse uzatmayalı m ertesi gü nde ş ehrin altı nı ü stü ne getirdik.ama ben akş amı iple ç ekiyordum.ve otele gittiğ imde yine tü m gü zelliğ iyle oradaydı .gelirken yanı mda getirdiğ im gü lü uzatı p senin kadar gü zel değ il ama dedim.gü ldü ve tş k etti.bir kahve iç elim mi dedim bize birer kahve sö yledi kahvelerimizi yudumlarken sohbet iyice koyulaş tı .yalnı zlı ktan filan sö zediyorduk.ben senin gibi gü zel bir kadı n nası l olurda yalnı z kalı dedim.kalı yo iş te dedi.tamam dedim oğ lum bu iş olacak benim mesaim dolacak az sonra dedi bende mesain bitmeden bana bir iyilik yaparmı sı n dedim odama bir kı rmı zı ş arap ve iki kadeh gö nderirmisin dedim.ikimi dedi sesinde resmen bie kı zğ ı nlı k sezdim.kimbilir dedim belki bir komş u sohbet etmeye gelir.ve doğ ru odaya ç ı ktı m.ş arap geldi.ortalı ğ ı toparladı m.bu arada eklemek isteyen hanı mlar iç in msn im bariyer81@hotmail.com.ve nihayet odnı n kapı sı ç aldı .iç eri girdi.hoş geldin gü zel komş um dedin oda hoş bulduk ç apkı n komş um dedi.neyse oturduk bu arada bende ş arap kadehlerini doldurdum 3 er kadeh ş araptan sonra boynunu ğ rı dı ğ ı ndan bahsetti bende hemen ayağ a kakı p masaj yapmaya baş ladı m elerim hafif hafif masaj masaj yaparken benimki hareketlenmeye baş ladı bir sü re sonra bana bir ş ey sö ylemek iç in bana doğ ru dö ndü ğ ü nde benimki tam yü zü ne doğ ru geldi bak burda ne buldum dedi ve okş amaya baş ladı .bende gö mleğ ini ve sü tyenini ç ı kardı m o ise pantolunumu ve boxerı mı aş ağ ı indirerek yalamaya baş ladı ben ise elleimle gö ğ ü slerini adeta eziyordum.daha sonra onu ayağ a kaldı rı p eteğ ine dokunmadan altı ndaki tangası nı ç ı kardı m ve eteğ ini yukarı sı yı rı p muhteş em amı nı yalamaya baş ladı m.dilimi mü mkü n olduğ unda derinlerde gezdiriken onu deli ediyordum.derken sarsı la sarsı la boş aldı .ayağ a kaltı m ve yaklaş ı 5 dakika sadece ö pü ş tü k ve ellerim tü m vü cudunda gezdi.amı tekrar sulanmaya baş lamı ş tı .onu yatağ a doğ ru gö tü rü p.dogstyle pozisyonuna getirdim.ve birden kö kledim derin bir ahhh ç ekti.iç inde biraz kaldı ktan sonra pompalamaya baş ladı m ve sarsı la sarsı la birlikte boş aldı k.birlikte boş aldı k ve sonrası nda banyo yapı p sarı larak uyuduk sabah onun muhteş em oaral seksiyle gö zlermi aç tı m ve dü n gece fı rsat bulamadı ğ ı m muhteş em kalç aları nda hakkı nı verdim:)eklemek isteyen tü m hanı mlar bariyer81@hotmail.com.aş kla kalı n ve seksten asla kopmayı n

Balık Etli Yengem….

0044 560 183 6424  ben burcu ıstanbulda yasıtyorum ve 1 yıldır canlıs ohbet hattında calısıyorum benımle tasınmak ıcın hemen ara 0035 567 880 3020

Adım Mert 28 yaşındayım ve bekarım. Ensest hikayemin konusu nurten yengemle aramızda olanlar. nurten 28 yaşında balık etli tam bir afet ne fazla bir kilosu nede eksiği var.saçları kızıl ve kendine bakmayı çok iyi bilen bir kadın.onu düşünerek devamlı 31 çekerim ve hep hayallerimi süsler o. Bundan 3 ay kadar önce biri akrabamızın düğünü vardı ve oraya gidecektik.düğünden 1 gün önce yengem bana alışveriş yapacağını onunla gelmemi söyledi. Abim çalıştığı için kabul ettim ve alışverişe çıktık. hava sıcak olduğu için açık şeyler giyinmişti.alışverişimizi akşam saatlerinde bitirdik ve otobüse bindik.iş çıkış saati olduğundan otobüs bayağı kalabalıktı ve bizde ayaktaydık. ellerimizde poşetlerle ayakta durmakta zorlanıyorduk etrafta insanlar olduğu için ona gözlerimle ön tarafıma geç gibisinden işaret yaptım oda bunu anladı ve ön tarafıma doğru geldi aramızda az bir mesafe vardı ama otobüs git gide kalabalıklaşınca ona iyice dayanmıştım. üzerinde etek olduğu için götünün arasını hissedebiliyordum benim sikim kalkmaya başladı ama bir tepki verecek diye olduğum yerde duruyordum. otobüs sallandıkça ona baskı yapıyordum.sanki sinirli gibi bir hali vardı.hiç sesimi çıkartmıyordum istesemde geride kaçamıyordum.arkasına iyice baskı yapmaya başlamıştım. ineceğimiz yere gelip indiğimizde ondan özür diledim ve bilerek olmadığını söyledim. o ise hiç sesini çıkarmadan benimle hiç konuşmadan eve gitti.

Diğer gün akşam üzeri annem babam ve ben hazırlanmış düğüne gidecektik. abim çalıştığı için yengemi gidip evden alıp salona getirmemi söyledi babam. bende tamam diyerek abimin evinin yolunu tuttum.eve gelip zile bastım kapıyı açtığında muhteşem bir güzellikte karşıma çıktı ve hazır olduğunu gidebileceğimizi söyledi ve evden ayrıldık. gözüm ondan ayrılmıyordu. üzerine sıfır kollu bir elbise altına ise bol siyah diz kapağı üzerinde bir etek vardı ve harika görünüyordu üstelik çorapsızdı. Taksiye binip salona geldik. Düğün başlamış herkes dans ediyordu. Teyzemin kocası nurten yengeme gelip neden dans etmiyorsun hadi dedi oda yok falan dediyse de ısrarla dansa kaldırdı. Enişteyle yengem dans ederken gözlerimi onlardan ayıramıyordum. bir müddet sonra kalkıp eniştemden müsaade istedim dans için ve yengemi aldım. yüzüme hiç bakmıyordu.dans ederken bile sikim kalkmıştı ve bunu o hissetmişti bir müddet daha dans ettikten sonra oturalım dedi. Yerimize oturduk ve ışıkları söndürdüler ortalık loş bir ışıktaydı. bacağımı yengeme hafif yaklaştırdım ve bacağına sürtmeye çalıştım bir müddet bacağını hissettikten sonra o lavaboya kalktı. Neyse düğün bitmişti ve herkes ayrılıyordu. Annemle babam dayımların arabasına bindiler o arabada 2 kişilik yer olduğu için onlar oraya bindiler. Bizde yengemle sıkışarak amcamın arabaya bindik ama üst üste oturuyorduk.yengemle ben en sağdaydık.bir müddet gittikten sonra bacağımın ağrıdığını yengeme söyleyip hafif kalkmasını söyledim oda hafif kalkınca bacaklarımı açabildiğimce açıp nurteni tam kucak hizama oturttum bir süre terettüt etti ama başka çaresi yoktu.sikim yeniden kalkmıştı ve zonkluyordu.bir süre sonra babamların olduğu araba sağa çekip durunca bizde durduk. babam gelip hep beraber 2 saatliğine köye gidip gelelim deyince ban gün doğmuştu. yola devam ettik. Ama ben dayanamıyordum elimi uzatıp alttan yengemin bacaklarına hafifçe sürmeye başladım bişey yapamıyordu ve sesi çıkmıyordu istese de çıkamazdı çünkü yanımızda aileden olanlar vardı. bana bir ara dönüp baktı ve yapma der gibi kızar gibi yaptı ama dinlemeden devam ettim.elimi daha yukarılara götürüp külotunun üzerinden amını okşamaya başladım. sağa sola kaçmayı denedi ama yapamadı. oda sulanmıştı amı vıcık vıcık olmuştu. elimi tutmaya çalıştıysa da ben parmağımın tekini amının içine sokmuştum. çok felaket zevk alıyordum. bir süre bana karşı koymadı denedi ve bir anda elini çekti.amını artık iyice parmaklıyordum.yanımızda oturan babaannemse uyukluyordu. Yengeme işaret ederek az yukarı kalkmasını söylediğimde kalktı ben hemen fermuarımı açıp sikimi dışarı çıkardım ve elimi uzatıp yengemin kilottunu yana çektim. Eteğini de benim bel hizama gelecek şekilde yukarı kaldırdım. sikimi amına sokmaya çalışıyor ama yapamıyordum. bir anda yengem elini alttan uzatıp sikimi tuttu ve eliyle sıktıktan sonra amının dudaklarına yerleştirip üzerine oturdu. zevkten deliriyor titriyordum. Yengem yavaş yavaş sikimin üzerinde bir yukarı bir aşağı kalkıp iniyordu. Ben daha çok içine sokmaya çalışıyordum elimin tekini uzatıp memelerini sıktım. yengem öne eğilmiş kafasını koltuğa dayamıştı. aldığı zevki tadıyordu.diğer elimi de alttan uzatıp yengemin bacaklarını ve bızırını okşuyordum. bir ara arkaya döndü ve kulağıma bittim dedi. Bense hala sikimi sokup çıkarıyordum amı harikaydı ve sıcacıktı.köye yaklaşmıştık ve ben birden yengemin amına şelale gibi fışkırdım.sonra yengem öne kalktı ve külotunu belli etmeden düzeltti. Bende fermuarımı kapadım. kulağıma harikasın dedi. köye varmıştık ve hiç konuşmuyorduk. Tekrar çıkıp eve geldik yengemle daha bu olay hakkında konuşamıyorduk

Karımı inlettiler

0044 560 183 6424  ben burcu ıstanbulda yasıtyorum ve 1 yıldır canlıs ohbet hattında calısıyorum benımle tasınmak ıcın hemen ara 0035 567 880 3020

Bizler otuz yaşlarında evli çiftiz .Karim oldukça çekicidir bal rengi uzun saçları 75 B ölçüsünde memeleri ince belli harika çıkık kalçalı narin ayaklı bir içim su gibi .. uzun zamandır hep fantezilerimizde başka erkeklerle yatağımızı paylaşıyoruz o da bana anlatıyor bu çok hoşuma gidiyor, gerçekleştirmeye gelince karim olmaz öyle şey ben yapamam diyor. Birde benim çok hoşuma giden şey naylon külotlu çoraplar esimde mini etek giymeyi çok sever , bende bir kaç sene önce giymeye başladım o tendeki dokusu, sikimin üstündeki kayganlığı delirtiyor beni, evde yanliz olduğumda kendime aldığım jartiyerli çorapları giyip üstünde ten yada siyah renkçili parlak çorapları giyip okşuyorum kendimi, sikimi bacaklarımın arasına alıp o tarifsiz zevkleri yaşıyorum . Bir süre önce esim eve aniden gelince beni o durumda yakaladı sasırdı tabii sonra bunu konuştuk çok hoşuma gittiğini anlattım , artık gizlice yapmıyordum bazende ortasini kestigimiz coraplari giyip iliskiye giriyorduk. Esimle alisverise gittigimizde esim en kisa minilerini giyer altina siyah yada ten rengi coraplar, yürürken etek sallandikca corabin dikis izleri kalcalarindan gözükür , magazalarda kiyafet falan bakarken perdeyi bilhassa aralik birakir seyredilmek onunda hosuna gidiyordu artik, bende bu arada onu seyretmek icin kabinin cevresinde turlayan erkekleri görünce karimin muhtesem vücudunu seyreden cadiri kuruyorum hemen, eve gelince tabii deliler gibi sevisiyoruz. Yatagimiza baska birinin girmesi fikrine artik oda yumusak bakiyordu , Belki deneyebiliriz bir kere fakat güvenilir biri olmasi lazim, dediginde üstümdeyken deliler gibi bosalmistim o gece … Bazen otobüse biniyordu ve orada nasil ellenip sürttüklerini anlatiyordu bana , bir keresinde metrodan merdivenlerden cikarken adam resmen bacak arasini etegin altindan avuclamis, aminin üstünden nerdeyse parmaklari icine girmis, esimde kizgin bir yüz ifadesiyle dönüp bakmis karsisinda yakisikli takim elbiseli eli yüzü düzgün bir adam gülümseyerek bakiyormus Kusura bakmayin öyle cekici güzel bacaklariniz varki dayanamadim lüften bagislayin , öyle parildiyorki bacaklariniz özür dilerim demis. Esimde birse demeden cevirmis kafasini. Bir bacagini kaldirip üst basamaga koymus tabi böyle olunca kalcalari dahada acilmis mini etekten …bu pozisyonu bilirim bende arkasinda durdugumda metroda onu seyrederken kilotlu corabin ag kismina kadar acilir ve harika bir manzara olur… Adamda bu sefer yavasca bacaklarindan oksayarak yukariya dogru ilerlemis hafifce parlak corapli bacakaalrini oksayarak esimin tepkisini ölcerek temkinli ve zarif bir sekilde bacak arasina gelip kalcalarini hafifce avuclayip parmagi ile amina hafif bastiriyormus. Esim hic sesini cikarmamis adam hosuna gitmis ellemesine izin vermis, islanmaya basladidigini hissetmis. Merdivenler bitmis esim yürümeye baslamis adam pesinden . Rica etsem benle birsey icmeye gelirmisiniz tanismis oluruz? Esim kabul etmemis adama bakinca kumas pantolonundan kalkmis siki belli oluyormus esim gözlerini oraya dikmis sonra adama bakip gülümseyip. Kusura bakmayin olmaz bu kadarla idare etmelisiniz ben evliyim deyip yürümüs, adam pesinden Lütfen yanlis anlamayin eger isterseniz arayabilirsiniz sadece tanismak icin baska bir niyetim yok deyip kartini vermis… esime. esimde almis karti Niyetiniz belli oluyor deyip adamin sikine dikmis gözlerini gülümseyip, kimbilir belki ararim iyi günler size deyip yürümüs adamda arkasindan baka kalmis bunlari anlatirken deliler gibi sevisiyorduk … Bir gün esimin eski arkadaslarindan biri geldi bizim sehre . Yemege sonra bir bara gittik karim jartiyerli siyah parlakcoraplari gögüslerinde muhtesem bir dekolte, diz üstü yirtmacli bir etek… yürürken hafif corabin dikis izleri görünüyor bu beni delirtiyor bende kilotlu corabimi donsuz giydim böylece cebimden sikimle rahatca oynuyorum. Esimde icki icmis bir hostu, onunlada dans ediyor dans ettikce etek yukari cikiyor jartiyerin corabi tuttugu yere kadar gözüküyordu arasira . Bana bakip etegini indiriyor gülümseyerek dansa devam edince ayni harika manzara yine gözlere ziyafet veriyor , arasira ritimle fazla yakinlasiyorlar birbirlerineadam arkasinda esimin kalcalari birlesiyor bazen… esim bana bakip muzipce gülerek göz kirpiyor bende devam diye isaret ediyorum ,,,, elim cebimde sikimle oynuyorum zevk sularim geliyor corap islanmisti. Ordan ciktik arabaya binerken esime kapiyi acti esimde resmen göstere göstere bacaklarini aralayarak bindi .Eve gidip kahve icelim dedi esim . oda -Gec oldu beni bir otele birakin. Esim israr etti vede otelde kalmak istegine karsi cikti. -Bosuna masraf etmene ne gerek var . Rahatsiz etmiyeyim diye bana bakti . Bende ne olacak canim ayagimizda sallayacak degiliz ya seni yatar uyursun iste biz sana gelsek otelemi yolliyacan bizi? -Yok canim da rahatsiz etmiyeyim iste. Neyse eve geldik oturduk esim kahvemi yoksa birer kadeh daha devammi edelim ? Birer votka limon iyi gider simdi deyip mutfaga gitti bende pesinden . Sarildim hemen deli ettin beni dans ederken etek hep yukari cikti benim sikte kalkti dedim iyi sürttü sana ha dedim kalcalarini avuclayip .Sürttü ya hem sürttü hemde kacamak elledi beni az degildir o dedi . Sohbet falan derken ikinci bardaklarda icildi. Ben esortman giydim o nada bir esortman verdik esimde kisa geceligini giydi hafif seffaf ici gözüküyordu meme uclari ye beni der gibiydi , jartiyerli coraplarini cikarmamisti !!! üc mum yakti esim lambayi kapatti , odayi mumlar aydinlatiyor esimin güzel vücudu gizemli bir cekicilikle tahrihkar isildiyordu, esim bacaklarini kucagima uzatti bacaklarini oksuyorum gecelik siyrildi jartiyerlerin kopcalarina kadar acik bacaklari esim koltukta benim sagimda öbürüde soltaraftaki koltukta oturuyor esimin muhtesem bacaklarina bakiyordu bacakalri hafif ayrildi esimin bu sekilde muhabbet ediyoruz . Yatalim artik deyip kalkip yatak odamiza gittik esimle cildirmistim artik yataga girdik yalamaya basladim ami sulanmisti belliki oda tahrik oldu . Bakiyorum islanmisin hosuna mi gitti seyredilmek coraplarini cikarmadan öyle gecelikle aramiza gelmeye utanmadinmi? seni kaltak seni deyip yaliyorum amini . Sende az degilsin bacaklarimi oksadin o nun yaninda cocuk mahvoldu . Donda giymemissin ondan bacaklarini ayiriyordun amicigini görmüstür .Gördü tabi hem ilk defa degilki dedi Sasirmistim . -Nasil yani ilk defa degil yoksa daha önce sen onla…?Aslinda tam sayilmaz yillar önce ciktik bir ara bir kere evde yanlizdik daha önce öpüsüyorduk falan ama hic ileri gitmemistik , evde öpüsürken soyunduk ben donla kaldim onun alti serbest don üstündeyken kucagina ciktim üstünde gidip geldim yaraginin donum islanmisti ates basmisti sonra o beni yatitip gögüslerimden baslayip asagiya kadar yaladi donumu siyirdi ilk defa oram yalaniyordu acaip bir seydi ne de olsa ilk iste heralde ilk o zaman geldim, sonra elime aldim sikini ilk defa sik aliyordum elime kocamandi korkmustumda Yala onu em dedi basladim yalamaya elimle boylu boyunca oksamaya basini cevresini tasaklarini agzim dilim nereye gelirse artik yaliyodum ilk önce seffaf sivi geldi yalamaya baslayinca dibinden yukari dogru elimle sivazlarken eliyle basimi bastiriyor yala em em bitir bitir beni diye inliyordu .Ilk sivisini yaladim tabii baska caremde yoktu ,sallanmaya basladi prezarvatif taktik koca sikine devam ettim yine ve basladi bosalmaya agzimda titiriyor kütküt atiyordu koca siki iste böyle askim. Ben kazik gibi olmustum Niye daha önce anlatmadin bunu bana ? Bilmiyorum belkide utandim . Utanmana gerek yok askim biliyorsun ben seni seviyorum kuralsiz yasamak benim felsefem dedim amini yalamaya basladim hemden ne yalamak. Siki nasildi dedim ? Aminini sakur sukur yalarken…Üfff kocaman bir seydi ancak basi agzima sigiyordu seninkinden nerdeyse iki kat daha büyük kalin kocaman … dedim ya korkmustum onu öyle karsimda görünce …Istermisin onu icinde hissetmeyi ? dogru söyle yoksa götten falan verdinmi ona ?Yok askim inan sadece saksofan cektim simdiki aklim olsa verirdim o zaman ona .Isterim tabii icimde hisse
tmek onu ! hadi cikar corabini sik beni simdi deyip sikimi avucladi corabin üstünden… ben yalamaya devam ettim amini yuttum resmen titreyerek gelmeye basladi…. Git icerden sigarayi al …Ya uyaniksa simdi?Iyi ya tadina bakarsin kac sene önce yaptigin gibi dedim .Zaten dans ederken sürtüyor yillarin beni dahada cekici yaptigini söylüyordu , bak sonradan kafama kakma bunu iceri gidersem uyaniksa mutlaka elleyecektir beni …Karar senin askim istiyorsan deneyebiliriz uyaniksa icersin sigarani sizdi kaldi kocam dersin …Esim dudaklarima yapisti heyecandan gözleri parliyordu -Herseyi akisina birakacagim askim… İceri gitti bende kapi arasindan bakiyorum o sirada o da sigara iciyordu esimi görünce koltukta dogruldu… Uyku tutmadimi senide ? Esim sigara almaya geldim dedi, sigara uzatti sadece bir mum yaniyordu mum isiginda esimin vücudu belli oluyordu esimde yan koltuga oturdu fisiltiyla konusup gülüsüyorlar . Jartiyerli Coraplarin cok cekici duruyor deyip bacaklarini ellemeye basladi ,esimden tepki gelmeyince zarif ayagini kaldirip agzina aldi öpüp yaliyor…esime yaklasip Kocan ? Sizdi O ama bu yaptigimiz dogru degil diye naz yapiyor öpüsmeye basladilar adam esimin vücudunda neresi olursa elliyor karim gözümün önünde baska birisi ile asiri zevk aliyorum… Esimin memelerini yaliyor Ilk defa agzina aldigin gün aklimdan cikmiyor kac kere rüyalarima girdin. Esim Benimde bende gördüm rüyalarimda deyip iktirdi onu bu yaptigimiz dogru degil…diye inledi …adam yere cöktü esimin bacaklarini öperek agdali kilsiz amcigina gelip yalamaya basaldi bacaklarini ayirip hafif inliyor esim… basini bastiriyor daha cok yalasin diye… bir müddet yaladi bende kilotlu corabin üstünden tas gibi olmus sikimi oksuyorum sikimden zevk sulari bolca gelmis islanmisti corap… Adam ayaga kalkti esortmanini indirdi koca yaragi göbegine dogru kalkmis hasmetle duruyordu. Esim ooohhh tüm heybetinle karsimdasin yine parmaginda evlilik yüzügü olan sol eliyle siki yakaladi oksamaya basaldi Agzima mi alayim yine bunumu istiyorsun? deyip dudaklarini koca sike yaklastirdi koca basini boyunu enini tasaklarini yaliyordu islanan sik parildiyordu… atak odasina gidip esofmanimi corabimi cikartmadan giydim, bende onlar katilacaktim.. kapiya yaklastim adam koltuga oturmus karim önünde diz cökmüs saksafon cekiyordu …Hey noluyor burda? terbiyesiz namussuzlar diye sertce odaya girdim. Adam korkuyla kalkmis sikini kapatmaya calisiyor kem küm bak hepimiz cok alkollüyüz daha hic birsey olmadi diye geveliyordu Kes lan otur deyip duruma hakim oldum bende oturdum cit yok … Karima Ne yapmaya geldin buraya ? Sigara icmek icin Belli sigara yerine puro iciyorsun canin puromu cekti ? hadi devam et dedim . Adam saskin bakti bana, uzatmadim bu korku yeterdi neyse üclü yapmayi denemek istedigimizi burada olanlarin aramizda kalmasini ayrica karimi yillar önce agzindan siktigini bildigimi söyledim. Hadi yataga gecelim. Ücümüz yataga gectik. Karim Kocacigim yillar önce bak böyle yaladim deyip koca yaragi basladi yalamaya bende amini yaliyorum geceligini cikarttim sadece jartiyerleri var üstünde Esim kalkip sikin üstünde amicigi ile sürtünmeye basladi koca yarakti birazdan esimi fena sikecekti … basini sirilsiklam olmus amcigina dayadi koca basi ami gererek giriyordu yarisindan fazlasina kadar oturup kalkiyordu esim burnumun dibinde baska yarak üstünde egildi üstüne memelerini yalatiyor bende arkadan yirtilcak gibi duran amcigina girip cikan muhtesem yaraga bakiyorum götünün deligini yaladim dilimle yaladikca aciliyordu sanki kara lalesi … parmagimi soktum götüne sonra ikinci parmagimi esim cildiriyor inliyor o da esimin belinden tutup ziplamasina yardim ediyor belinden tutup kendie cekti kasiklari birlesti esim aci bir ciglik atti dibine deymisti kasildi kaldi… Hayvan deldin icimi parcaladin dur durrr yirtildi amim … ohhhhh ohhhhh . Bir süre sonra kendi basladi koca sikin üstünde oturup kalkmaya Ohhhh aslanim sik sik beni koca sikinle yillar önce yemedim simdi doyur doldur icimi erkegim koca yaraklim manyak birsey buuuu ohhhhh ahhhhhhh hmmmmmm deldin deldin yirttin amimi diye yigildi kaldi gelerek bacaklari vücudu titiriyordu … adam onu kaldirip üstünde ters cevirdi esimin basi benim yanimdaydi öpüstük agzi buz gibi olmustu adam onu yalamaya baslarken sikini agzina uzatti 69 yapiyorlardi … esim zevk icinde yaliyor yalatiyordu bana bakarak koca siki sapur supur yaliyor dudaklarina carptiriyordu gözleri zevkten kaymisti siki bana sallayarak 31 cekiyor emiyor muhtesen yarakti gercekten dudaklarini uzatti öpüsmeye basladik bende epey yaklasmistim ona siki nerdeyse burnumun dibinde duruyor esim bir beni öpüyor bir siki benle öpüsürken siki boynuma suratima sürttü aslinda kilotlucorap giymem ibnelik olarak anlasilmasin erkeklere ilgim hic yok fakat o yaragi ellemek hatta yalamak istedim o an … Esim Harika demi deyip aldi agzina sakur sukur .. cikartip ellemek istermisin? aldim elime hic düsünmeden tas gibiydi kaygan eminim aminin sulari yalamalari sayesinde Eliyle agzima götürdü siki actim agzimi basladim basini boyunu cevresini yalamaya acaip tahrik olmustum ikimiz koca siki yaliyorduk dudaklarimiz yaragin etrafinda birlesiyor sonra yine ayriliyor adam hic birsey demeden benimde kalcalarimi oksamaya basladi… esim dogruldu esortmanimi cikardi kilotlucorapla beni görünce adam saskinca güldü . Bak ibne degilim coraplara tutkum var sadece . esim corabin üstünden sikimi yalamaya basladi adam onu sirt üstü yatirdi hepimiz birbirimizi oksuyoruz esim bacaklarini ayirip Yala kocacigim amim kayganlassin koca yarak karini ezecek simdi . Esimin amini yaladim zaten sirilsiklamdi adamin hasmetli sikini elime alip onuda yaladim sonra tutup karimin amcigina dayadim basini o da sokmaya basladi ileri geri ilerliyo karimin icine gömüyordu koca sikini bende üstten klitoristini yaliyorum bazen adam sikini cikarip agzima veriyor sonra sikmeye karimi devam ediyordu hareketleri hizlandi kökledikce esimin karni hareket ediyordu koca yaragin daracik sicacik aminin icindeki iriliginden onu doldurmasindan kasiklari lap lap diye birlesiyor du … esim Oooohhhh erkegimmmm koca siklimmmm vur vurrr dibime göm bana koyyyy amimin derinlerine ahhhhhh ahhhhhh eridim bittim yandimmmmm mahvettin beniiii hayvann gibi sokuyorsunnnn aslanim sikicim benimm diye costuruyordu . O na esimi üstüne almasini söyledim esimi aldi üstüne egildi esim götü tabak gibi cikmisti yaladim tükürükledim corabimi siyirip kökledim götüne biraz sert oldu esim aciyla Yavas hayvan göt bu yavas gir yaktin kicimin deligini pezemenk herif yavas diye inledi neyse bende yavasca girip cikiyorum oda alttan amina koyuyor esim inim inim inliyordu aramizda ezilerek Sik kocacigim sik götümü acilsin alissin bu koca yarak nasil girer ohhhhh mahvettiniz beni dagildim koptum ucuyorummmm diye titreyerek gelmeye basladi bende dayanamadim götüne döllelerimi bosalttim götü acilmis genislemis koca yaraga hazirdi artik . Esimi domaltti döllerimden kayganlasmis göt deligine sürtmeye basladi kafasini esim – Oohhh olamaz ordan yaragin cok iri ben onu götüme nasil alirim diye tahrik ediyor kalcalarini salliyordu . Kocacigim bak götümü sikmek istiyor nasil olur götüme girmezki girerse yirtilir götümmm diye cildirtiyordu . adam sikini dayadi götüne sokmaya basladi acilmis kaygan vicik vicik olmus delige kafasi girdi ileri geri yol aciyordu kendine koca yarak götünde bir boru gibi ileri geri hareket ediyor esim inliyor …. Ohhh götümmm götüm patliyor sanki at yaraklim ohhhhh sik sik götümüde yillar önce sikmedin sokkk simdi kocamin önünde götümede götümü siken erkegimmmm …Ahhhhh ahhhhh ohhhhhh…… adamda hareketlerini hizlandirdi belinden tutup hizla cekip son darbeyide koyunca esim haykirdi acidan gözlerinden yas geldi daha önce oralara kadar hic bir yarak girmemisti dibine koydu….AAAhhhhh yandimmm cikarrr durr istemiyommmm yirtildi götümmmmm hayvannnn hayvannnn aciyooooo diye inliyordu ,, agzina sikimi verdimm agzi buz gibi olmustu Ne o orospu agzin zevkten buz gibi olmus göt veren kari ….
agzina sokup duruyorum hareketlenmeye basladi karim kendi gidip geliyordu götündeki yaragin boylu boyunca kasiklari birlesiyordu….Ohhhh ohhhhh harika harika yirtildi dagildi götümmm ohhhhh ahhhhhh dagit yirt götümü aslanimmmm erkegimmmm göt sikenim ….Ohhhh harika götün var keske o zamanda sikseymisim götünü orospu götünü tam sikilmelik tüm deliklerinn daracik sicacik kücük fahisem benim… Fahisem de fahisen olayimmmm diye inliyor karim adam arkadan cikarip karimin narin seker kutusuna soktu -Aminada koyayimda eksik kalmasin küt küt diye köklüyor memeleri sallaniyor basi saga sola gidip geliyor esimin – Geliyorum dedi cikartip agzina aldi esim elleride bos durmuyor agzina sigmayan yerleri tasaklari ellerinin hizmetinde… adam basladi gelmeye agzindan fiskirdi esimin dölleri esimin suratindan memelerine akiyorlardi esimde devam ediyordu agziyla saksafona… yigilip kaldik yatakta …. sabah bir baktim adam benim sikimle oynuyor uyuyor numarasi yaptim sonra agzina aldi kalcalarimida oksuyor kazik gibi oldu sikim …esimde onun sikini yaliyordu arkami dönüp devam ettim uyumaya ikisi kalkip odaya gittiler bende gizlice kapidan seyrettim adam karimin bütün deliklerinden tekrar sikti hasret giderdiler yillar sonra karim ahhhlarla ohhhlarla bosaldi yine kah adamin altinda kah üstünde kah domalmis götünü siktirirken … tüm tabulari yikmistik hersey cok güzel kimsenin kimseye zarari yok … artik hayatimizda cok sey farkli olacakti olsun biz memnunuz…Sonra devam edecek olanlar …

kadıköy de sex hikayesi

0044 560 183 6424  ben buse  telefonda ateslı sekse hazırmısın o halde hemen ara evde yalnızım beklıyorum ev telefonundan aramak ıcın 0035 567 880 3020  hemen ara

BUNDAN 3 AY ÖNÇE SABAH KADIKÖYE GİTMEK İÇİN YOLA ÇIKTIM DURAĞA GELDİMDE DURAKTA ÖYLE Bİ HATUN FARDIYKİ DİZ KAPAKLARIN ÜZERİNDE Bİ ELBİSE FARDI ÇOK SEKSİ Dİ AMA İÇİMDEN BU KARI NASIL SİKEBİLİR DİYE DÜŞÜNÜYORDUM O ANDA OTOBÜS ĞELDİ ODA BENİM BİNDİGİM OTOBÜSE BİNİYORDU İÇİM Bİ ŞEYTANLIK DÜŞTÜ OTOBÜSE BİNERKEN ARKASINDAN BİNDİM OTOBÜS İLERLEDİKÇE DOLDU BEN YAVAŞ YAVAŞ KADINA SÜRTMEYE BAŞLADIM AMA ÇOK KORKUYORDUM OTOBÜS FRENE BASTIKÇA BEN KENDİMİ İYİCE İLERİ İTİYORUM SİKİM İYİCE KALKIMŞTI Bİ SIRA ARKASINA DÖNDÜ BEN ŞOKK OLDUM NE DİYECEM DİYE DÜŞÜNÜRKEN Bİ GÜLEREK GERİ DÖNDÜ İÇİM O KADAR RAHATLAMIŞTIKI ARTIK ODA İSTİYOR DEDİM VE YAVAŞÇA ELİM BAÇAKLARINA SÜRÜP SÜRÜP ÇEKTİM SES CIKMAYINCA ETRAFIMA İYİ Bİ BAKTIM BAKAN VARMI DİYE KİMSENİN KAFASINI ÇEVİRECEK HALİ YOKTU ELİMİ BACAKLARIMA ATTIM OKŞAMAYA BAŞLADIM BENİM YARAK KALKMIŞTI ÇOK TAN GÖTÜNE DEYDİRİYORDUM ELİMLE SİKİMİ ÇİKARTIM ELBİSESİNİ HAFİDEN YUKARIYA KALDIRDIM BACAKLARINI ARASANA SOKTUM GİT GEL YAPMAYA BAŞLADIM AMA ÇOK KORKUYORDUM BEN BOŞALMAK ÜZEREYKEN KİLOTUN İÇİNE SOKTUM AMINA SÜRTÜKTEN SONRA BOŞALDIM KENDİMİ TBARLADIMM FERMARIMI ÇEKTİM SARARCEDİTTE HATUN İNDİ İNERKEN SURATIMA BAKTI GÖZ KIRPARAK GİTTİ

Azgın Sekreterim

0044 560 183 6424  ben buse  telefonda ateslı sekse hazırmısın o halde hemen ara evde yalnızım beklıyorum ev telefonundan aramak ıcın 0035 567 880 3020  hemen ara

Merhaba Ben 31 yaşında bir gencim.Daha Evli Değilim.Bir sabah işe gitmek üzere arabama bindim.İşyerine gittiğimde karşıma çok seksi bulduğum sekreterim Ebru çıktı.Ben patron olduğum için her zaman sevinçle selam veriyordu.benn onu gördüm her zaman sikim pantolonu yarıcakmış gibi oluyordu.neyse ben odama geçtim pc başında onla bunla uğraşıyorum.Birden kapı çaldı.Gir dedim.Benim büyük patronumdu.buyrun dedim.adam ya Oğuz dedi şu sekreterine bişey söyle habire üzerime düşüp duruo dedi.Bende tabiiki efendim diyerek yanıtladım.adam odadan çıktı bende hemen sekreteri çağırdım.İçeri geldiinde benimki yine yaracaktı sanki.Noldu neden böyle yapıyorsun dedim.nabim dedi kocam bişey yapamıo bende patronda deniyorum diyince benimki iyice dayandı.bende mecburen fermuarı açtıımda dağ gibi çıkmıştı.Su almak için ayağa kalktığımda fermuarın açık olduğunu unutmuşum.Sekreter görünce oğuz bey şeyiniz hayvan gibi olmuş dedi.bende hemen kapattım fermuarı.oda hemen soruya geçti kime bakıpda yaptınız dedi.bende hiiç dedim.çok istekli gözüküyordu.göz açıp kapayıncaya kadar ayaklarımın üstünde buldum ebruyu.gel aslanım sik beni diyince ben tekrar fermuarı açıp önce ağzına vermeye başladım.5-10 dk böyle devam etti sonra gel seni içimde istiyorum diyince ben artık çoşmştum.açtım o daracık eteğini tanga giymiş.onuda çıkardım.tükürükledim ve direk göte sokmaya başladım.10-15 dk böyle sürdü.artık boşal istersen diyince ben zaten baştan hazırdım bi boşaldım.birden ohh diye içimden bi yük kalkdı.ebru ise zevkten havalardaydı.ama bir yandanda kızdındı.neymiş çok boşalmışım.sonra kıyafetini giyip normal görevine devam etti.işte böyle.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.