Arşiv | Aile İçi Sexs Hikayeleri RSS for this section

Deniz Ve Arkadaşı

arzu ıle seksı dakıkalara hazırmısın kemerını bagla ve ucusa hazır ol 0044 560 183 6424 hattın ucunda senı rahatlatmak ıstıyorum evden aveadan 0035 567 880 3020     hemen ara

Daha önce Deniz’le birlikte olmuştum.Komşumuzun göğüsleri güzel 27 yaşındaki kızı masterını bitirmek için arkadaşı Serpil ile evde ders çalışıyorlar.Bende bir şey almak için onlara çıktım,evde yalnızlardı.Deniz beni görünce biraz tedirgin oldu.Sonra Serpil’i gördüm,üzerinde tayt ve atlet vardı onun duymayacağı şekilde

Deniz’in kulağına eğilip eğer arkadaşını bana siktirirsen seni rahat bırakırım dedim.Önce olmaz dedi,iyi o zaman bundan sonra başına gelecekleri sen düşün dedim ve amcığına bir parmak attım.Aşağıya indim bir mesaj geldi.Baktım Deniz bira içmeye başladık,onunkine extacy atıcam bir saat sonra gel yazmış.Bir saat sonra yukarı çıktım baktım Serpil iyice uçmuş.Sonra ben kanepeye oturup

Deniz’e sende bir tane al dedim.İstemeyerekte olsa o da içti.O daha sonra içtiği için daha kendinde.Ona şimdi Serpil’i soymaya başla dedim.Önce öpüşmeye başladılar sonra Deniz Serpil’i soymaya başladı bu arada ben de şortumu çıkardım elimle sikimle oynuyorum.Deniz Serpil’i tamamen soydu bu arada oda kendinden geçmeye başlamıştı.Sonra Denize Serpil’in amcığını yalamasını söyledim oda her dediğimi harfiyen yapıyordu.Deniz Serpil’i yalarken benim alette kazık gibi oldu zaten.Hemen bende

Deniz’in arkasına geçtim üzerindeki tek parça askılı elbisesini yukarı doğru sıyırdım kilotunu indirdim ve o muhteşem amcığını yalamaya başladım.Yeni traş ettiği için hiç tüy yoktu.Bir süre sonra önce Serpil sonra Deniz orgazm oldular.Bu sefer Deniz’i kenara çekip ben Serpil’in üzerine çullandım.Onunda tertemiz bembeyaz mis gibi bir amcığı vardı.Sırtüstü kanepeye yatırdım ve içine girdim bu arada

Denizde Serpil’e amcığını yalatmata başladı ben gelmeye yakın sikimi çıkartıp Serpil’in göğüsleri arasına boşaldım.Bu arada Deniz de bir kez daha orgazm oldu.Biraz durduktan sonra benim alet indi tabii Deniz’e sikimi ağzına almasını söyledim itiraz etmedi.O sikimi emmeye başladı Serpil de önüme doğru eğildi.Sırayla sikimi emiyorlardı.Serpil’in ağzına verdim Deniz’ede taşşaklarımı emmesini söyledim.

Sikim yine taş gibi olmuştu.Hiç bozmayın böyle boşalıcam dedim ve bi süre sonra titreyerek boşaldım.Serpil’in ağzına boşalmıştım yandan dökülenleride Deniz yalıyordu,gerçekten beni bitirmişlerdi,sonra ağızlarındaki menilerimle öpüşmeye başladılar,bende iki elimin işaret parmaklarını göt deliklerine sokmaya başladım.Deniz önceden alışık olduğu için onunkine kolay girdi.Önce onu oturttum kucağıma

Serpil’e de banyodan gidip krem getirmesini söyledim bu arada ben Deniz’i sikmeye devam ediyordum artık eskisi gibi acı çekmiyordu alışmıştı orospu yine gelmeye yakın sikimi çıkarıp amcığına soktum birkaç kezde öyle gidip geldim ve kendimi geri çekip göt deliğinin üzerine boşadım.Sonra Serpil’e Deniz’in göt deliğindeki menilerimi yalamasını söyledim,üçümüzde bitmiştik ama Serpil’i götünden s,kmeliydim.Sikim kalksın diye tekrar Deniz’in ağzına verdim biraz yaladıktan sonra zorda olsa sertleşti.

Hemen Serpil’in arkasına geçip hem sikimi hem onun göt deliğini bolca kremledim,biraz parmağımla genişlettikten sonra kafasını içeri sokyum.İlk olduğu için ızdırap çekiyordu ,yavaş yavaş sokmaya başladım ve aniden bütün gücümle yüklendim acı bir çığlık attı kanama başladı tabi.Ben o manzarayı görünce dahada kudurdum taii iyice köküne kadar soktum çıkardım ve içine boşaldım.

Hepimiz bitmiştik,benim dizlerim titriyordu.Deniz kanepede yığılı kaldı Serpil de kağıt mendille götünden akan kanları ve menileri temizliyordu.İkisinide dudaklarından öptüm,bundan sonra ikinizide devamlı sikicem dedim.Sonra Deniz de Serpil’in yanına uzandı öpüşmeye başladılar bende onları öylece bıraktım giyindim ve çiktım.

iki sap

arzu ıle seksı dakıkalara hazırmısın kemerını bagla ve ucusa hazır ol 0044 560 183 6424 hattın ucunda senı rahatlatmak ıstıyorum evden aveadan 0035 567 880 3020     hemen ara

Adim Ilknur. Universitede okuyordum. Arkadasimin bekar evine gittim. Evde iki kisiydiler. Yemek yedik. Kahveleri ictik. Sonra ikisi birden yaraklarini cikardilar. Ben de yalamaya basladim. Ben seksi cok severim.

Bir onun yaragini yaliyordum, bir digerinin yaragini. Yaraklarini iyice kardirmistim. Sonra Orhan’in yaraginin ustune oturdum. Hem Orhan’in yaragini yiyordum, hem de Muslum’un yaragini yaliyor, emiyordum. Orhan’in yaraginin ustunde zipliyordum resmen. Muslum’un yaragini agzima almakta zorlaniyordum. Cok buyuktu. Biraz sonra bu yaragi yiyecektim. Nasil yiyecegimi dusunuyordum. 22 cm vardi. Benim amim ise daracikti.

O pozisyonda 10 dakika sikistik. Amimi yeni tiras etmistim. Orhan beni bandira bandira sikiyordu. Onun sikinin ustunde kalkip kalkip iniyordum. Her iniste Orhan’in sikinin hepsi amima kokune kadar giriyordu.

Sonra ben Orhan’in sikini yalamaya basladim. Müslüm geldi, sikini amima dayadi. Basini yavasça soktu. Biraz daha zorladi ve yarisi amima girdi. Amimin sonuna dayanmistim. Gerisini nasil alacagimi dusunuyordum. Sonra bir hamle daha yapti ve sikinin hepsini amima soktu. Ben bir çiglik attim. Daha once bu kadar buyuk bir yarak hiç yememistim.

Simdi Müslüm beni sikiyordu. Ben de sasirmistim. Ama o kocaman yarak amima sigmisti. Biraz zorlaniyordum ama yine de hepsini alabiliyordum. Müslüm’ün de masaallahi vardi. Beni bandira bandira sikiyordu. Sonunda 22 cm lik yaragi da yemistim. Bana helal olsundu. Müslüm her sokusunda AMIMIN dibini buluyordu.

Sonra ikisi birden siklerini amima ve götüme soktular. Artik 2 yarak birden yiyordum. Müslüm’ün siki elbetteki amima girdi. götüme sigmazdi ki. Ben aralarinda tost olmustum. Ne de guzel sikiyorlardi beni. ikisi de sokunca dibini buluyorlardi. Bu konuda uzman olmuslardi herhalde. Hele Müslüm. Amimi iyice genisltemisti. Artik küçük yarak bana az gelirdi herhalde.

Sabaha kadar sikistik. Kaç kez beni siktiler bilmiyorum. Sahaha dogru hepimiz yorgunluktan sizmisiz. sabah bir uyandim. ikisinin ortasindaydim. Bir elim birinin sikinde, digeri Müslüm’ün sikinde. Ama Müslüm’ün sikine hayran kalmistim. Dus aldik hep beraber. Elbisemizi giyindik ve evden ciktik

Haydar Dümen’e sorulan en güzel sorular ve cevapları

ben duygu benı utanmadan sıkılmadan ıstedıgınız zaman arayabılırsınız  hıc cekınmeyın en teboyesız muhabbetlerı edelım 0044 560 183 6424  ulasamazsan 0035 567 880 3020   hemen ara

Prezervatif kızlık zarının yırtılmasını önler mi? Merhaba Haydar Bey. Benim sorum şu: Prezervatif hamileliği önlediği gibi kızlık zarının da yırtılmasını önler mi? Cevabınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

CEVAP

Değerli okurum, vallahi, billahi bir fabrika gibisiniz. Bu kadar üretimi kara mizah yazarları bile yapamıyor. Her gün şaşkınlıktan beynim duruyor. Önce bir şok dönemi yaşıyorum. Acaba dalga mı geçiyorlar yoksa ciddi ciddi bu sorulara yanıt mı istiyorlar diye? Ama ardından böylesine yüzlerce mektup gelince insanlar durup durupker niye faks çeksin, niye mail atsın, dalga geçmenin onlara ne yararı var diye düşünüyorum. Bu defa da panikliyorum. Kimin adına mı?

Tabii ki sizlerin adına. Aslan ve yiğit maçolarımız, cinsellikte her şeyi bildiklerini sanırlar ama ne yazık ki kaba güçten başka bir şey bilmezler. 3 kere, 5 kere mucuk mucuk. Yani anladınız değil mi? Önüne konmuş bir çanak baldan sabaha kadar her yarım saatte bir 5 kere, 7 kere kaşık kaşık yemenin ne anlamı ve kime yararı var? Değerli okurum, eğer prezervatif kızlık zarını korusaydı, hayatta birçok kadın evlendiğinde 3-5 erkekten arda kalan dul (!) bakire olurdu. Bu da toplum dengelerini alt üst ederdi. Çünkü o gerdek gecesi prezervatif takmayan erkeğin birlikte olduğu kadının kızlık zarı kanayıverirdi. Oh ne ala, ne ala! Zar kanadı. Senin bu mektubuna cevap vermiyorum. Bu kadar da saçmalık olmaz. Şu satır aralarında hem sorunun yanıtını, hem de kendi resmini göreceksin. Biraz dikkatli bak.

Bu Sorulara İnanamayacaksiniz.Koptum Valla !

ben duygu benı utanmadan sıkılmadan ıstedıgınız zaman arayabılırsınız  hıc cekınmeyın en teboyesız muhabbetlerı edelım 0044 560 183 6424  ulasamazsan 0035 567 880 3020   hemen ara

1. YÜZÜK VAJİNAMDA KALDI

Haydar Hocam yardım edin. 29 yaşında evli kadınım, önceki gün evde tek başıma mastürbasyon yaptım. Sonra fark ettim yüzüğüm parmağımda değil. Akşam sancı başladı. Eşim ilişki istiyor, ben kaçıyorum. Şimdi ne yapacağım?

CEVAP: Sevgili okurum. kesinlikle vajinada kaldı. Ilık su ile çıkar. Gerekirse sıcak su dolu leğenin içine otur. İçine vazelin sık, biraz ıkın, zıpla, o kendiliğinden düşer. (17 Aralık)

2. PREZERVATİF YERİNE ÇORAP KULLANDIK

Sevgilimle cinsel ilişkiye girdik ama o anda prezervatif bulamayınca çorap kullandık. Yine de hamile kalır mı?

CEVAP: Ne biçim şey bu? Yaşadıklarınız gerçekten tehlikeli ve psikolojik açıdan yıpratıcı. Çoraplarını her gün yıkıyor musun, bari oradan teselli bulayım. Sorduğun soruya ben değil yukarıdaki karışır. Çünkü çorabın gözenekleri fazla. Nasıl bir çoraptı? Yün çorap mı, naylon mu, pamuklu mu?

3. EŞİM KENDİNİNKİNE BENZER BİR ALET GETİRDİ

40 yaşında kadınım. Eşim 15 yıldır Almanya’da çalışıyor ayda-yılda bir görüşüyoruz. Geçen yıl ona dert yanınca, Almanya’dan bana kendininkine benzer bir alet getirdi. Eskiden hareket ediyordu, şimdi etmiyor. Eşime soramıyorum, bunu nasıl tamir ettirebilirim?

CEVAP: Değerli okuyucum bu vibratör konusuna ben sıcak bakıyorum. Kimseye bir zararı olmayan bu tatmin yoluna evet diyorum. Gelelim çalışmamasına. Önce pilini değiştir. Yine çalışmıyorsa miadı dolmuştur. Ola ki Çin malıysa! Eşine yaz, yenisini yollasın.

4. SÜPÜRGENİN SAPI ZARIMI BOZMUŞ MUDUR?

23 yaşında genç kızım. Akşam eve gelirken otobüse bindim. Yer olmadığı için ayaktaydım. Birinin elinde saplı süpürge vardı. Otobüs sallanınca sapı sert bir şekilde cinsel organıma denk geldi. İç çamaşırımda kan vardı. Acaba kızlığım bozulmuş mudur?

CEVAP: Sevgili yavrum, senin süpürge sapını literatürüme ekledim. Süpürge sapıyla olanını ilk defa görüyorum. Korkma, kızlık zarın duruyor. O kanama başka nedendendir.

5. VAJİNAMA RAKI YERLEŞTİRECEKLER

8 yıllık evliyim, çocuğumuz olmuyor. Gitmediğimiz doktor kalmadı, en sonunda bir yaşlı teyze bulduk. 150 çifti çocuk sahibi yapmış. Özel bir iksirle vajinama rakı koyacakmış. 300 lira alıyor. Ne dersiniz?

CEVAP: Yanar, yavrum yanar. Rakıda yüzde 45 alkol var. Sevgili okurum onun aklı var da sizinkisi nerede? Sen kadına şart koş: Sana yok yakmaz derse, önce sende deneyelim, eğer yakmazsa ben sana 500 vereyim de.

6. AYAĞINA BOŞALDIM HAMİLE KALIR MI?

15 yaşında gencim, kız arkadaşımın ayağına boşaldım. İç çamaşırını çekerken spermler bulaştı. İkimiz de çok korkuyoruz, sizce kız arkadaşım hamile kalmış olabilir mi?

CEVAP: Değerli okurum, kızın ayağında ne işin vardı? Her yer bitti de bula bula ayağını mı buldun? Ayak fetişisti misin, yoksa tepişiyor muydunuz? Bakalım daha neler duyacağız. Kızım şimdi sözüm sana: Madem ayağına boşaldı git yıka, sonra giysene kıyafetlerini.

7. ELLERİM MASTÜRBASYONDAN MORARIYOR

Hocam, ben günde 4-5 kez mastürbasyon yapıyorum. Sonrasında ellerimin derisi kupkuru oluyor, morarıyor. Acaba mastürbasyonla mı ilgili?

CEVAP: Yavrum morarmaz mı? Sen böyle gidersen yaşlandığında derin saydamlaşır. Sen söz dinle, elinin de, damarının da ruhunun da rengini bozma. Morartma, mastürbasyonu haftada ikiye indiriver.

8. EVLİLİK YILDÖNÜMÜM İÇİN ZARIMI DİKTİRMEK İSTİYORUM

28 yaşındayım, evliyim. Geçen yıl evlilik yıldönünümüzde kızlık zarımı diktirmiştim. Eşimin çok hoşuna gitmişti. Bu yıl yine istiyor. Bunun bir zararı var mı? En fazla kaç kez yaptırabiliriz?

CEVAP: Sevgili okurum, sen ittir ittir, sonra git diktir. İttir ittir git diktir. O diktirdiğin yer ince bir zar. Kocana ne oluyor? Sen tecrübe tahtası mısın? İleride şımarır vajinayı da darattıralım derse ne yapacaksın?

9. ALTI BARDAK BALLI SÜT İÇİYORUM

Hocam turizm bölgesinde tezgahtarım. Günde 6 bardak ballı süt içiyorum. Güzel müşteri gördüğüm zaman kendimi tuvalete zor atıyorum. Ama kadınlarla ilişkiye giremiyorum. Ne olur bana yardımcı olun

CEVAP: Değerli okurum afiyet olsun be! Delik bi su kabına benzedin, yukarıdan giriyor, aşağıdan çıkıyor. Olan Türkiye’nin ekonomisine oluyor. Tüketiyorsun, üretemiyorsun. Ben ne yapayım be oğlum. Allah herkese akıl fikir versin. Elimizden bir şey gelmiyor.

10. İKİ KEZ KAN GELMEMİŞTİ

22 yaşında bir kızım. Erkek arkadaşımla daha önce iki kez ilişkiye girmeme rağmen üçüncü sefer benden bir miktar kan geldi. Bu fiziksel bir sorun mu?

CEVAP: Gitti yavrum gitti, galiba gitti. Kızlık zarın sana veda etti. Cinsel birleşmenin yolu açıldığından sağlık açısından yararlı bir durum. Ama doğayla, toplumun değerleri bazen ters düşüyor. Evlenmeyecekseniz biraz daha dikkat ve önlem!

YILIN EN İNANILMAZ 5 SORUSU

5. Bir arkadaşım fazla mastürbasyonun sağırlığa neden olduğunu söyledi. Haftada 4 yapıyorum, hocam sizce sağır olur muyum?

4. Kendimi tutamayıp sevgilimin yüzüne boşaldım. Kulağına sperm kaçtı. İki gündür duyamıyor, kulak zarı yırtılmış olabilir mi?

3. Cinsel organı limon suyuyla yıkamanın faydalı olduğunu duydum. Daha gergin ve pürüzsüz yapıyormuş. Doğru mu, bir aydınlatın

2. Bizim köyde prezervatif satılmıyor. Oğlanın sünnet düğününden kalan balonları kullanıyoruz. Acaba bir zararı olur mu?

1. Erkek arkadaşımla yeni tanıştık. Bana bir hap verdi ve hamile kalmazsın dedi. Adet görmüyorum. Hamile olma riskim var mı?

NE DERTLER, NE SIKINTILAR VAR

18 yaşında genç kızım, mastürbasyon yapınca sesim kısılıyor.

İlişkiye girmediğim zaman nereye dokunsam elektrik çarpıyor.

Penisim giderek küçülüyor ve inceliyor.

Şu anda 22 santim, cinsel organım gün geçtikçe uzuyor.

Sevgilim bakire, birlikte olacağız ama beni kan tutuyor.

İddia oynuyorum, kazandığım günlerde performansım düşüyor.

a

Sevgilimle ayakta alıştık. Yatınca tatmin olamıyoruz.

23 yıllık evliyim, her boşalmamda sol gözüme ağrı giriyor.

Her boşalacağım sırada kahkaha atıyorum, bir açıklaması var mı.

Otobüs sarsıldıkça ereksiyon oluyorum. Yolculuklar ıstıraba dönüştü.:aaayy:aaayy:aaayy

kocamın sapkınlıkları

ben duygu benı utanmadan sıkılmadan ıstedıgınız zaman arayabılırsınız  hıc cekınmeyın en teboyesız muhabbetlerı edelım 0044 560 183 6424  ulasamazsan 0035 567 880 3020   hemen ara
selam herkese hikaye okuyucuları ben kapalı ev hanımı bir bayanım benim anlatacağım hikaye tamamen gerçekdir.ben evli 28 yuaşında bir bayanım benim beyim tam bir sex düşkünü bir pezevenkdir çünkü ben ona artık şakayla karışık pezevenk diyorum benim evliliğim tamamen görücü usulüyle oldu kocam eve önceleri porno kaset getirirdi kendi izler banada izletmeye çalışırdı ben her seferinde red ederdim sonraları bilgisayar aldı cd getirmeye başladı beni açmaya çalıştı bende babamların korkusuna açılamıyordum evde beni tam bir oruspu gibi giyindirir beni onla filim izlemem için tahrik eder zorlardı nitekim bende insanım kocamdan gizli gizli filim izlemeye başladım filimlere bakınca kocamın siki bana küçük gelmeye başladı artık sevişirken onları hayel eder öyle tatmin olurdum kocamın teklif etmesini bekleyordum birlikte filim izlemek için kocam bir cd getirmiş yatak odamızda izlemeye başladı bu bir gurup filmiydi erkekler hepside zenciydi kocam gel derdemez bende nazlanarak yanına yattım ama amım sulanmıştı kocam izlememden cesaretlenerek bu kadının yerinde olmak istermisin dedi ama ben gözlerimi filimden almıyordum çünkü öyle sikler vardıki onları içimde olmasını istiyordum ben sadece hı hı diyerek kocamı cesaretlendirdim kocam eve tanımadığım erkeklerle gelmeye başladı onların gözü hep üzerimdeydi bende artık gel zaman dayanamadım bende karşılık vermeye başladım firikik veriyordum yabancılar gelince sexsi kıfyafetler giyerdim bu kocamın çok hoşuna giderdi günlerden yazdı kocam yarın denize gidelim arkadaşlarla birlikde üç kadın yedi erkek denize gittik plaj sakindi hafta içi olduğu için kocam bana bir bikini almıştıki daracık ben kocama ben girmeyeyim ben yüzme bilmiyorum boğulurum dedim ama bikiniyi giyidim daraçık zor giyindim tüm vücut hatlarım meydandaydı öbür kadınlar ve erkelerde mayolarını giyidiler.denize girdik ben erkelerin arasında kaldım hertarafım şakayla karışık elliyorlardı ben kocama baktım kocam hayatından memmundu bende hayatımdan memmundum erkelerin sikleri her tarafıma dokunuyordu bu beni çok tahrik ediyordu kocamın yanına gittim erkelerin beni yiyecek gibi baktıklarını söyledim kocam farkındayım dedi kızmıyormusun diyince yoo bizat hoşuma gidiyor dedi bende bu lafı bekliyordum bende şakayla karışık ama sikerlerse deyince kocam sen istersen olur yeterki sen mutlu ol dedi bunların hepsi haberli olduğunu anladım o an hepimiz iç içe girdik kimin eli kimin amına sikine dokunuyordu belli değildi bir ara baktım bir tanesi arkamda sikini kaldırmış arkamdan önüme doğru zorluyordu dönüp ona bir öpücük verdim cesaretlendirdim biraz daha ileri gitmasi için benim bikimimi sıyırmaya başladı ben o an anlatamam her gelişmeyi olayların akışına bırakmıştım arkamdan önüme girmişti ama denizde fazla zevk almadım çadıra çıktık kocama gelmemesini söyledim utanırım diye kocam ve öbürleri denizdeydi öbür kadınlarla ben kurbanlık koyun gibi onların oyuncağı olmuştuk öbürleri kocalarını gizli aldatan iki kızkardeşti sadece benim kocam ordaydı ben yeni erkeğimle birlikde çadıra girdik birbirimize sarılarak sevişmeye başladık beni orda ilkkez yabancı bir erkek tarafından sikildim bu benim ilk başka erkek tarafından sikilmemdi ona git kocamı ikna et akşam evde gurup yapalım dedim çünkü aklım o filimdeydi sen merak etme oldu il dedi kalkıp gitti gelirken acaba ne der diye düşünürken gülerek geldiler tamam dedi okey akşama kadar herkes birer sefer beni alıştırmak için siktiler.kocam hariç akşama doğru kadınlar kocalarımız gelmeden dönmeliyiz dediler ama o an o kadınlardan nefret ettim niye kocalarınıza ihanet ediyorsunuz dedim kadınlar sadece sanane diye bildiler istanbula girene kadar kadınlarla konuşmadım ve daha sonrada onları hiç görmedim eve girdik herkes duşa girdiler sonra yemek yendi ve sonrası tam bir çurcuna gibiydi herkesin sikini yalıyordum biri girip biri çıkıyordu bir ar dinlendik filim izlemeğe başladık o filimdi gurup filmi kadının her tarafını doldurmuşlardı bende öyle istiyordum açıkca onlara söyledim filmi kapatıp tekrar başladık hertarafımda bir el vardı arkama sokarken çok canım yandı ama sonra alıştım zevkin doruklarına çıktım o akşam herkes filimde olduğu gibi döllerini bana yutturdular hiç tiksinmeden yaladım ve yuttum bu böyle 6.7 ay devam etti taki hamile kalana kadar şimdi hamileyim ama babası kim belli değil çocuğum 7 babalı olacak 7 kocam oldu 6.sınıda seviyorum kocam hariç beni bu yola o itti günahı ona şuan mutluyum ama okuyanlara soruyorum suçlu benmiyim pezevenk kocammı şimdiden yorumları duyar gibiyim seninde içinde varmış ama öyle değil bu siğara gibidir alıştımmı bırakamazsın bir bayanın amına başka yarak girmesin çıkmasını istemezsin :aaayy

Kapiya Gelen çingene Kizi

ben duygu benı utanmadan sıkılmadan ıstedıgınız zaman arayabılırsınız  hıc cekınmeyın en teboyesız muhabbetlerı edelım 0044 560 183 6424  ulasamazsan 0035 567 880 3020   hemen ara

Arkadaşlar hikaye gerçektir.

Apartmanda yaşıyoruz malum.Bir gün evde yalnızım.Koşu bandında taytımı giymişim koşuyorum.Birden kapı çaldı.

Kapı deliğinden baktım bir çingene.

Ne utanacam dedim.Açtım çıktım kapıya.

He dedim ne oldu?

Bir ekmek parası falan dedi klasik olaraktan.

Kime varmı senden başka bekleyen falan dedim bende.

Yok dedi.

Çok tatlı esmer güzeli bir çingene kızıydı.Üstü başı bakımsız fakat buram buram seks kokan.Bende zaten azmışım.

Karnın aç mı dedim.

Aç dedi.

Gel o zaman sana yemek verecem dedim.Kızı aldım içeriye.

Ayağında çorap yoktu.Yırtık pırtık bakımız bir şalvar.Üstünde gömlek tüürü çiçekli birşey.Başında türbaN.

Geç dedim mutfağa.Mutfağa sokarken elinden tuttum.Gıkı çıkmadı.Oturttum.

Dedim kaç yaşındasın sen ?

17 dedi.

Gözüm hiçbir şey görmüyordu.Eee dedim kimen yokmu.Çocuğum var dedi iki tane.

Dedim olm yaşadık.

Kız 17 yaşındaydı.Evli ve çocukluydu.Yani bakire değildi.

Kızım dedim kocan duysa kızmazmı sana baksana tanımadığın birinin evindesin.Bilse kızar dedi.

O zaman bilmesin dedim.Ya en çok tatlıın deyip o ekşi ekşi kokan vucuduna yaklaşıp yanağına bir öpücük kondurdum.

Bu başını açtı.Şerefsizim öyle güzel saçları vardı ki.Kız beni koparmaya başladı.

Dedim yıkanmak istermiin.Olmaz dedi.Neden dedim.Benim herif öldürür beni dedi.

Ok o zaman dedim.

İlk defa bir çingenin eki ekşi koka beden parfüm kokuu gibi geliyordu bana.

Ya dedim kızım sen çok tatlısın seni affetmem.

Tuttum elinden kaldırdım ayağa.İlk bi direndi.Benden hoşlanamdın mı kızım dedim.Yakışıklısın dedi.

Sende çok güzelsin deyince kız mayıştı.

Kaldırdım ayağa.Çıkardım mutfaktan götürdüm çalışma odama.

Başladım dudaklarını emmeye.Kız inanılmaz güzel öpüşüyordu.Dudakları vücüdu oldukça diriydi.

Göleğinin düğmelerini açmaya başladım.Altında sütyen de yoktu.Ve olağanütü güzel uçları mosmor ve sivri sivri göğüleri vardı.

Kızım dedim sen var ya manyak güzelsin.

Kız fıkırdamaya başlamıştı.

Göğüs uçlarını yalamaya başlayınca kız inlemeye başladı.Vucudu ateş gibi olmuştu.Ben ise resmen yanıyordum.

Kızın şalvarını indirdim.Altında pembe bir kilot vardı.Amı resmen orman gibi kıllıydı.

Çıkardım kilotunu arkasına geçtim.Arka deliğini araladım.Kıldan delik görülmüyordu.

Parmağımla arasına girdim.Amı sırılsıklamdı.Belliki göğüslerini yaladığımda kız mayışmıştı.Fakat hayrete düştüğüm şey kızın amının daracık ve neredeye el değmemiş olmasıydı.Kızım dedim bu ne ya en hiç sikilmedin mi.İki çocuğun nasıl olabilir deyince kız elini aletime attı.Şöyle bir kavradı.Senin ki büyük dedi.

Anladım ki kocasının aleti küçüktü.Ona alışmıştı.Bunun üstüne taytımı indirdim.Çıkardım aletimi zaten dimdik olmuştu.Kız görünce şerefsizim eridiğini hissettim.

Dedim al senin.Oyna ne iteren yapar sana.

Kız aletimi ağzına aldı.Resmen sömürüyordu.

Bende ufak tefek bedenini ellerimle mıncıklıyordum.

Kalçalarını göğülerini ıkıyor iyi ce kızartıyordum.

Aletimi iyice kaldırıp dimdik yaptığında koltuğa doğru çekti beni.Misyoner pozisyonu aldı.

Iııı dedim.Gel bakalım ben farklıyımdır.Farklı olacak bu dedim.

Kızın arkasına geçtim.Sırtını döndürdüm kendime.Koltuğa oturdum.Aletimi verdim elime.İçine al dedim.

Yemin ediyorum içine girerken resmen aletim duvarlarına yapıştı.Her giriş çıkışta en ince noktaına kadar hissettim.

Kız mükemmel görünüyordu.Dedim bu kızı defalarca sikeceğim.

Yemin ediyorum çılgınlar gibi siktim kızı.Hele ikinci ve üçüncü postları atarken kızın resmen uyuştuğunu gördüm.Elini kolunu kıpırdatacak hali kalmamıştı.

Üçüncü postayı resmen 40 dakikada falan vurdum.Bu arada mutfağa gittim.Bir koca sütü içtiğimi ve bir kaşıkda bal yediğimi biliyorum.

Sonrasında 4 ü vurdum.Kızın da benimde pestilim çıkmıştı.Fakat kendimi canavar gibi hissediyordum.

Dedim kızım bundan sonra sık sık gel.Çaktırma evde kimse varsa takılma.Ben çıakrsam görüşürüz zaten dedim.

Kız para verecenmi bana deyince.Çıkardım 40 YTL para verdim eline.Kızın gözlerinin içi güldü.

Parayı aldı koynuna soktu.

Evde bayağı bir erik vardı.Bir poşette erik verdim.Öptüm.Sarıldım.Hadi dedim git şimdi.

Kız çok tatlıydı fakat gitmesi gerekiyordu.

Şimdi paso evdeyim.Gelirse diye resmen iç geçiriyorum.

Bu kızda her türlü fantazimi gerçekleştireceğim.

Kendime metres yapacağım.Yaptıklarımı da ize aktaracağım.

Muhteşem Erkek

0044 560 183 6424 CANLI SEKSI turk KIZLARıyla erotık SOHBET ICIN HEMEN ARA HADI SENI BEKLIYORUM FANTEZILERINI GERCEKLESTIRMEK ICIN BEKLIYORUM  0035 567 880 3020   hemen ara
Yaklaşık 5 yıl önce bir yaz günüydü. Mini eteğimi ve seksi derin dekolteli bluzumu çantama koydum. Dar beyaz pantolonumu ve dekolteli bluzumu giydim. Makyajımı yaptım, şarkı söylemek için çalıştığım bara gitmek üzere yola çıktım. Bara girdim. Üstümdekileri değiştirmek üzere soyunma odasına girdim. Pantolonumu çıkartırken düğmesi koptu. Çok önemsemedim mini eteğimi ve derin dekolteli kostümümü giydim. Sahneye çıktım. Şarkı söylemeye başladım. Şarkılar bitti, gece geç saat olmuştu. Planlara göre gece eve patronum bırakacaktı ama acil işi çıktığı için o gitmek zorunda kaldı. Üstümdekileri değiştirecektim ama pantolonumun düğmesi koptuğu için pantolonu giyemedim. Sadece diğer bluzumu giyindim ama o da dekolteli olduğu için bir önemi yoktu. Bırakacak kimse olmadığı içinde mecburen sahne kıyafetlerimle Ankara’nın gürültülü ama yalnız, sarhoş ama ıslak sokaklarına fırladım. Ulusu bilenler çok iyi bilir. Gecenin bir vakti pavyonlar caddesinden sarhoşların lafları eşliğinde sessiz sessiz yürüyordum. Biri kalçaya bak diyor, biri bacaklara bak diyor, öteki böyle Karım olsun her gün öpmessem diyor. Alıştığım laflar beni çok da etkilemiyordu. Hatta orta yaşlı bir adam kalçama bir çimdik atmaya teşebbüs etti, yanındaki arkadaşı engelledi. Gecenin bir saati zor durumdaydım. Az daha yürüdükten sonra heykele yakın bir yerde yanımda kırmızı, siyah camlı spor bir Audi imdadıma yetişti. İçinden genç bir delikanlı gitmek istediğin yere bırakayım seni deyince, hemen kabul ettim. Aslında herkesin arabasına binmem ama sokak adamlarının tecavüzünden korkarak yakışıklı çocuğun arabasına bindim. Önce Bahçelideki evine götürdü. Evde birer bira içtik. Sonra romantik bir müzik eşliğinde sevişmeye başladık. Mini eteğimin altından elini soktu. Beyaz dantelli tangamın arasından parmağıyla ellemeye başladı. Sonra kollarımdan tuttu beni yatırdı. Kendimi tamamen yakışıklı gencin kollarına teslim ettim. Üzerimdeki dekolteli bluzumu çıkarttı. Sutyenimi çözdü. Mini eteğimi açtı, külodumu indirdi. Artık tamamen onun kontrolündeydim. Külodunu indirdi. Prezervatifini taktı. Arkama geçti. Arkamda otobana asfalt döker gibi hızlı hızlı ilerliyordu. Yatakta biraz doğruldum. Sonra Belimi iyice içe çekip kedi pozisyonunda eğildim. Biraz daha devam etti. Ensemde nefisini hissediyordu. Sonra o sırtüstü uzandı. Bende makinanın üzerine oturdum. Git gel hareketleriyle iyice zevkten çıldırttım. Saatlerce öpüştük. Altımdaki adam hiç yorulmak bilmiyordu. Hiç böyle bir erkekle birlikte olmamıştım. Ben yoruldum orgazm oldum, o da defalarca boşaldı, ama sanki dopingli gibi gitti gitti geldi. Bir ara kalçamdan tuttuğu gibi beni kucakladı. Kucağında inip inip kalktım. Sonra yere yatırıp göğüslerimi öptü. Fantazileri benimde hoşuma gidiyordu. İçeriden getirdiği viskiyi göğüslerime döküp yalamaya başladı. Sonra kalçama döktü. Kalçamı yaladı, önden döktü önden yaladı. Biraz sonra seksten yorulmuş olacak ki aletini makinaya sokmak yerine, üzerinde küçük bel hareketleriyle gezindi. Bu beni daha da zevklendirdi. Hatta içeri girmesinden çok daha fazla hoşuma gitti. Sonra içeri girdi, çıktı. Sabah oldu. İkimizde yorgunluktan uyuyakalmışız. Sabah kalktığımda çırılçıplak birbirimize sarılmış yatıyorduk. Muhteşem bir gece yaşattığı için çok mutlu uyandım. Yanından kalktım. Kahvaltı hazırladım. Uyandı, beni öptü. Kahvaltıyı yapıp evime bıraktı. Eve geldiğimde böylesine enerjik bir partnerin telefonunu almadığım için hatta ismini bile öğrenmeyi unuttuğum için çok üzüldüm. Sonra evine gittiğimde başka birinin evi olduğunu öğrendim. Ulus Caddelerinde gözlerim onu çok aradı ama bulamadım.
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.