Kapiya Gelen çingene Kizi

ben duygu benı utanmadan sıkılmadan ıstedıgınız zaman arayabılırsınız  hıc cekınmeyın en teboyesız muhabbetlerı edelım 0044 560 183 6424  ulasamazsan 0035 567 880 3020   hemen ara

Arkadaşlar hikaye gerçektir.

Apartmanda yaşıyoruz malum.Bir gün evde yalnızım.Koşu bandında taytımı giymişim koşuyorum.Birden kapı çaldı.

Kapı deliğinden baktım bir çingene.

Ne utanacam dedim.Açtım çıktım kapıya.

He dedim ne oldu?

Bir ekmek parası falan dedi klasik olaraktan.

Kime varmı senden başka bekleyen falan dedim bende.

Yok dedi.

Çok tatlı esmer güzeli bir çingene kızıydı.Üstü başı bakımsız fakat buram buram seks kokan.Bende zaten azmışım.

Karnın aç mı dedim.

Aç dedi.

Gel o zaman sana yemek verecem dedim.Kızı aldım içeriye.

Ayağında çorap yoktu.Yırtık pırtık bakımız bir şalvar.Üstünde gömlek tüürü çiçekli birşey.Başında türbaN.

Geç dedim mutfağa.Mutfağa sokarken elinden tuttum.Gıkı çıkmadı.Oturttum.

Dedim kaç yaşındasın sen ?

17 dedi.

Gözüm hiçbir şey görmüyordu.Eee dedim kimen yokmu.Çocuğum var dedi iki tane.

Dedim olm yaşadık.

Kız 17 yaşındaydı.Evli ve çocukluydu.Yani bakire değildi.

Kızım dedim kocan duysa kızmazmı sana baksana tanımadığın birinin evindesin.Bilse kızar dedi.

O zaman bilmesin dedim.Ya en çok tatlıın deyip o ekşi ekşi kokan vucuduna yaklaşıp yanağına bir öpücük kondurdum.

Bu başını açtı.Şerefsizim öyle güzel saçları vardı ki.Kız beni koparmaya başladı.

Dedim yıkanmak istermiin.Olmaz dedi.Neden dedim.Benim herif öldürür beni dedi.

Ok o zaman dedim.

İlk defa bir çingenin eki ekşi koka beden parfüm kokuu gibi geliyordu bana.

Ya dedim kızım sen çok tatlısın seni affetmem.

Tuttum elinden kaldırdım ayağa.İlk bi direndi.Benden hoşlanamdın mı kızım dedim.Yakışıklısın dedi.

Sende çok güzelsin deyince kız mayıştı.

Kaldırdım ayağa.Çıkardım mutfaktan götürdüm çalışma odama.

Başladım dudaklarını emmeye.Kız inanılmaz güzel öpüşüyordu.Dudakları vücüdu oldukça diriydi.

Göleğinin düğmelerini açmaya başladım.Altında sütyen de yoktu.Ve olağanütü güzel uçları mosmor ve sivri sivri göğüleri vardı.

Kızım dedim sen var ya manyak güzelsin.

Kız fıkırdamaya başlamıştı.

Göğüs uçlarını yalamaya başlayınca kız inlemeye başladı.Vucudu ateş gibi olmuştu.Ben ise resmen yanıyordum.

Kızın şalvarını indirdim.Altında pembe bir kilot vardı.Amı resmen orman gibi kıllıydı.

Çıkardım kilotunu arkasına geçtim.Arka deliğini araladım.Kıldan delik görülmüyordu.

Parmağımla arasına girdim.Amı sırılsıklamdı.Belliki göğüslerini yaladığımda kız mayışmıştı.Fakat hayrete düştüğüm şey kızın amının daracık ve neredeye el değmemiş olmasıydı.Kızım dedim bu ne ya en hiç sikilmedin mi.İki çocuğun nasıl olabilir deyince kız elini aletime attı.Şöyle bir kavradı.Senin ki büyük dedi.

Anladım ki kocasının aleti küçüktü.Ona alışmıştı.Bunun üstüne taytımı indirdim.Çıkardım aletimi zaten dimdik olmuştu.Kız görünce şerefsizim eridiğini hissettim.

Dedim al senin.Oyna ne iteren yapar sana.

Kız aletimi ağzına aldı.Resmen sömürüyordu.

Bende ufak tefek bedenini ellerimle mıncıklıyordum.

Kalçalarını göğülerini ıkıyor iyi ce kızartıyordum.

Aletimi iyice kaldırıp dimdik yaptığında koltuğa doğru çekti beni.Misyoner pozisyonu aldı.

Iııı dedim.Gel bakalım ben farklıyımdır.Farklı olacak bu dedim.

Kızın arkasına geçtim.Sırtını döndürdüm kendime.Koltuğa oturdum.Aletimi verdim elime.İçine al dedim.

Yemin ediyorum içine girerken resmen aletim duvarlarına yapıştı.Her giriş çıkışta en ince noktaına kadar hissettim.

Kız mükemmel görünüyordu.Dedim bu kızı defalarca sikeceğim.

Yemin ediyorum çılgınlar gibi siktim kızı.Hele ikinci ve üçüncü postları atarken kızın resmen uyuştuğunu gördüm.Elini kolunu kıpırdatacak hali kalmamıştı.

Üçüncü postayı resmen 40 dakikada falan vurdum.Bu arada mutfağa gittim.Bir koca sütü içtiğimi ve bir kaşıkda bal yediğimi biliyorum.

Sonrasında 4 ü vurdum.Kızın da benimde pestilim çıkmıştı.Fakat kendimi canavar gibi hissediyordum.

Dedim kızım bundan sonra sık sık gel.Çaktırma evde kimse varsa takılma.Ben çıakrsam görüşürüz zaten dedim.

Kız para verecenmi bana deyince.Çıkardım 40 YTL para verdim eline.Kızın gözlerinin içi güldü.

Parayı aldı koynuna soktu.

Evde bayağı bir erik vardı.Bir poşette erik verdim.Öptüm.Sarıldım.Hadi dedim git şimdi.

Kız çok tatlıydı fakat gitmesi gerekiyordu.

Şimdi paso evdeyim.Gelirse diye resmen iç geçiriyorum.

Bu kızda her türlü fantazimi gerçekleştireceğim.

Kendime metres yapacağım.Yaptıklarımı da ize aktaracağım.

About alosohbetnumaralari

alo sohbet hatlari

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

